SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ring 2 straszy w nocy

1 kwietnia wchodzi na ekrany polskich kin kontynuacja kultowego horroru "Ring"

Premierze towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i w Internecie.

Ze względu na charakter i tematykę filmu, główna kreacja kampanii internetowej emitowana jest tylko w nocy. Internauci, którzy po godzinie 22 wejdą na strony największych polskich portali zobaczą pełnoekranowy toplayer wzorowany na mrocznym trailerze filmu (kreacja wraz z dźwiękiem kilkukrotnie przekracza standardową wagę dla tego typu form reklamy, dlatego emitowana jest tylko internautom dysponującym stałym łączem).

Innowacyjność kampanii podkreśla dodatkowo sekwencyjna emisja reklam. Każdy, kto w nocy zobaczy toplayer - w dzień będzie miał szansę zobaczyć billboard przypominający, ściśle związany z treścią filmu ("Widziałeś Krąg. Zostało Ci 7 dni").

Niestandardowym emisjom towarzyszy kampania przy wykorzystaniu komunikatora Gadu-gadu i serwisów filmowych.

Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ring 2 straszy w nocy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl