Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu

Ringier Axel Springer Polska uruchomił Moneteasy, platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. Według wydawcy jest to rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w internecie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu

Jak podaje RAS Polska Moneteasy, oprócz marek mediowych z portfolio Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet, Fakt24, VOD, Komputer Świat, Forbes, Auto Świat, Newsweek czy Business Insider) zrzesza 180 partnerów mediowych, blogerów i influencerów. Ma to umożliwiać dotarcie do wyselekcjonowanych grup klientów online zainteresowanych zakupem, osiągając zasięg do 90 proc. internautów w Polsce.

 Według zapowiedzi Moneteasy łączy cechy content commerce, produktową reklamę kontekstową, porównywarkę cen Skąpiec.pl, serwis z opiniami użytkowników Opineo.pl i platformę influencerską Klub Ekspertek Ofeminin.

Moneteasy ma docierać do użytkowników z dopasowanym kontekstowo przekazem o produktach sprzedawanych online z wykorzystaniem serwisów internetowych.

grafika

- Dysponujemy kompleksowymi rozwiązaniami pozwalającymi na efektywne dotarcie do zainteresowanych zakupem użytkowników. Moneteasy łączy e-commerce z wydawcami i twórcami treści, serwisami porównującymi ceny oraz prezentującymi wiarygodne opinie. Platforma Moneteasy integruje potrzeby zakupowe użytkowników z kilkoma tysiącami e-sklepów w Polsce, bazując na innowacyjnych i elastycznych narzędziach - podkreśla Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska.

Klientom, którzy korzystają z rozwiązania dostępnego w ramach oferty Media Impact Moneteasy ma umożliwiać optymalne zarządzanie budżetem efektywnościowym. Sklepy działające w sieci, za pomocą Moneteasy mogą dobierać narzędzia zgodnie ze swoimi potrzebami, a platforma pozwala im na efektywną optymalizację konwersji. W zależności od określonych celów partnera e-commerce możliwe jest zaprojektowanie unikalnej kampanii zasięgowej lub sprzedażowej, bądź połączenie działań zasięgowych i sprzedażowych na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.

Jednocześnie wydawcom i twórcom treści Moneteasy oferuje rozwiązania wspomagające monetyzację ich ruchu. Wydawcy, korzystający z platformy, dzięki dostępowi do prostych narzędzi i bazy milionów produktów z 2 tys. kategorii będą mieli możliwość efektywnej monetyzacji własnych treści. Z kolei model rozliczeń Moneteasy pozwala wydawcy rozliczyć się już za każde przejście z jego strony do sklepu internetowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych