SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Risk made in Warsaw klientem Sales Tube

Do grona klientów agencji Sales Tube (Group One) dołączyła polska marka odzieżowa Risk made in Warsaw. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.

Article

SalesTube wesprze klienta w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu  i afiliacji.

- Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają - mówi Joanna Czekaj, managing director, SalesTube.

Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji, a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku.

Risk made in Warsaw to marka założona 6 lat temu przez Antoninę Samecką i Klarę Kowtun.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Risk made in Warsaw klientem Sales Tube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl