SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF Classic+ zaczyna współpracę z kinami Helios. W planach specjalne pokazy filmów dla melomanów

Platforma radiowa RMF Classic+ nawiązała długofalową współpracę z siecią kin Helios. W ramach współpracy zaplanowano m.in. specjalne pokazy filmów, w których istotna rolę odegrała ścieżka dźwiękowa.

Article

We wszystkich 52 kinach sieci Helios odbywać się będą specjalne pokazy „RMF Classic+ i Helios prezentują”. W ich ramach widzowie będą mogli zobaczyć filmy, w których kluczową jest ścieżka dźwiękowa oraz muzyka wykorzystana w danym filmie. Tuż przed pokazami ich uczestnicy zobaczą materiały wideo przygotowane przez dziennikarki RMF Classic, które tworzą audycje i podcasty dla subskrybentów RMF Classic+.

W ramach współpracy dla widzów w kinach przygotowano też ofertę zniżkową na zakup dostępu do platformy RMF Classic+, zaś obecni subskrybenci będą mogli zawalczyć o bezpłatne zaproszenia na filmy. A zobaczyć będzie można m.in. „Avatara”, najnowszą hiperprodukcję Walt Disney Animation Studios pt. „Dziwny świat”, czy film biograficzny o Whitney Houston. Przed każdym z pokazów specjalnych w ramach cyklu, użytkownicy platformy będą mogli także wysłuchać specjalnego podcastu, który będzie wprowadzeniem do seansu, a nagrywać go będą eksperci z RMF Classic i sieci Helios.

Platforma RMF Classic+ ruszyła na początku br. Można na niej słuchać radia bez bloków reklamowych. W czasie emisji spotów nadawane są zapowiedzi audycji i muzyka. W formie podcastów na platformie dostępne są zapisy audycji z anteny, a także nowe cykle przygotowywane przez dziennikarzy i autorów związanych ze stacją.

Nadająca RMF Classic spółka Opera FM (Grupa RMF) w ub.r. przy wzroście przychodów o 15 proc. do 7,8 mln zł zwiększyła zysk netto z 645,9 tys. zł do 1,17 mln zł. Cały zysk netto trafi do Grupy RMF jako dywidenda.

Z kolei Grupa Agora w drugim kwartale br. przy wzroście przychodów o 30 proc. do 261,8 mln zł i zysku EBITDA z 14,7 do 26,1 mln zł zanotowała 17,6 mln zł straty netto (wobec 9,9 mln zł straty rok wcześniej). Najmocniej zwiększyły się wpływy kin Helios, przychody reklamowe wzrosły o 9,5 proc.

Dołącz do dyskusji: RMF Classic+ zaczyna współpracę z kinami Helios. W planach specjalne pokazy filmów dla melomanów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl