SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 33,8 proc. do 30,8 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 9,3 proc. do 9,6 proc.).

Z kolei na ostatnią pozycję podium spadło Radio Piekary (z 9,4 proc. do 7,9 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z dziesiątej - awansowało Radio Fest (z 3,6 proc. do 6,4 proc.).

Aglomeracja Śląska

Wszyscy 15-75

lipiec 2012 : grudzień 2012

styczeń 2013 : czerwiec 2013

lipiec 2013 : grudzień 2013

styczeń 2014 : czerwiec 2014

Radio RMF FM

33,0%

33,8%

32,4%

30,8%

Trójka

8,0%

9,3%

7,4%

9,6%

Radio Piekary

8,5%

9,4%

9,4%

7,9%

Radio Fest (Chorzów)

3,8%

3,6%

4,9%

6,4%

Radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM (Katowice)

5,2%

4,9%

4,4%

5,8%

Jedynka

7,0%

5,2%

7,6%

5,5%

Radio ZET

4,7%

5,3%

4,9%

5,2%

Radio RMF MAXXX (Śląsk)

5,5%

5,1%

4,6%

4,8%

Radio ESKA (Katowice)

3,5%

4,4%

5,0%

4,0%

Polskie Radio Katowice

4,2%

3,7%

4,5%

3,1%

AntyRadio 106,4 FM (Katowice)

2,7%

2,5%

2,3%

2,9%

Radio TOK FM

1,3%

1,5%

1,4%

2,1%

Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010

1,0%

1,0%

1,1%

1,4%

Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock

1,2%

1,9%

1,0%

1,4%

Radio CCM

1,9%

1,0%

0,9%

1,3%

Rock Radio 94,5 FM (Katowice) / do 2014-01 Radio 94,5 Roxy FM (Katowice)

0,6%

0,5%

0,4%

1,3%

Radio Maryja

1,2%

1,0%

0,8%

1,1%

Radio eM 107,6 FM (Katowice)

0,7%

0,8%

0,6%

1,0%

Radio ZET Gold (Katowice) / do 2013-06 Radio Planeta (Bytom)

2,0%

1,9%

2,1%

0,9%

Radio Express FM (Tychy)

0,6%

0,4%

0,8%

0,8%

Dwójka

0,7%

0,6%

0,4%

0,7%

Radio Plus Śląsk

1,0%

0,8%

1,1%

0,6%

Radio 90 FM (Rybnik)

0,3%

0,2%

0,6%

0,4%

Radio ZET CHILLI (Katowice)

0,2%

0,4%

0,4%

0,3%

Radio Bielsko

0,2%

0,0%

0,1%

0,2%

Polskie Radio Opole

0,2%

0,0%

0,0%

0,1%

N=

2537

2408

2402

2413


Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Dołącz do dyskusji: RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest z dużym wzrostem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cyc
pic na wide foto montaz nie prawdziwe dane
odpowiedź
User
daf
Te całe badania są z d.y wzięte. Oni dzwonią do abonentów telefonii stacjonarnej i wypytują, kto co słucha. To nie może być wiarygodne w czasach, gdy większość ludzi ma telefon komórkowy. Moim zdaniem pomiar powinien bazować na odczytywaniu kodu wysyłanego przez daną stację radiową i na jego podstawie należałoby analizować rzeczywistą słuchalnośc. To jest już zresztą praktykowane na Zachodzie.
odpowiedź
User
Tom
Ten twór o nazwie Zet Gold, który zastąpił Planetę Fm oraz Zet Chilli, który zastąpił Radiostację w innych miastach Polski zamykają tabele słuchalności niemal w każdym mieście, więc może teraz czas na Zet Dance?
odpowiedź