RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest z dużym wzrostem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 33,8 proc. do 30,8 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 9,3 proc. do 9,6 proc.).
Z kolei na ostatnią pozycję podium spadło Radio Piekary (z 9,4 proc. do 7,9 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z dziesiątej - awansowało Radio Fest (z 3,6 proc. do 6,4 proc.).
Aglomeracja Śląska |
Wszyscy 15-75 |
|||
lipiec 2012 : grudzień 2012 |
styczeń 2013 : czerwiec 2013 |
lipiec 2013 : grudzień 2013 |
styczeń 2014 : czerwiec 2014 |
|
Radio RMF FM |
33,0% |
33,8% |
32,4% |
30,8% |
Trójka |
8,0% |
9,3% |
7,4% |
9,6% |
Radio Piekary |
8,5% |
9,4% |
9,4% |
7,9% |
Radio Fest (Chorzów) |
3,8% |
3,6% |
4,9% |
6,4% |
Radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM (Katowice) |
5,2% |
4,9% |
4,4% |
5,8% |
Jedynka |
7,0% |
5,2% |
7,6% |
5,5% |
Radio ZET |
4,7% |
5,3% |
4,9% |
5,2% |
Radio RMF MAXXX (Śląsk) |
5,5% |
5,1% |
4,6% |
4,8% |
Radio ESKA (Katowice) |
3,5% |
4,4% |
5,0% |
4,0% |
Polskie Radio Katowice |
4,2% |
3,7% |
4,5% |
3,1% |
AntyRadio 106,4 FM (Katowice) |
2,7% |
2,5% |
2,3% |
2,9% |
Radio TOK FM |
1,3% |
1,5% |
1,4% |
2,1% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
1,0% |
1,0% |
1,1% |
1,4% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock |
1,2% |
1,9% |
1,0% |
1,4% |
Radio CCM |
1,9% |
1,0% |
0,9% |
1,3% |
Rock Radio 94,5 FM (Katowice) / do 2014-01 Radio 94,5 Roxy FM (Katowice) |
0,6% |
0,5% |
0,4% |
1,3% |
Radio Maryja |
1,2% |
1,0% |
0,8% |
1,1% |
Radio eM 107,6 FM (Katowice) |
0,7% |
0,8% |
0,6% |
1,0% |
Radio ZET Gold (Katowice) / do 2013-06 Radio Planeta (Bytom) |
2,0% |
1,9% |
2,1% |
0,9% |
Radio Express FM (Tychy) |
0,6% |
0,4% |
0,8% |
0,8% |
Dwójka |
0,7% |
0,6% |
0,4% |
0,7% |
Radio Plus Śląsk |
1,0% |
0,8% |
1,1% |
0,6% |
Radio 90 FM (Rybnik) |
0,3% |
0,2% |
0,6% |
0,4% |
Radio ZET CHILLI (Katowice) |
0,2% |
0,4% |
0,4% |
0,3% |
Radio Bielsko |
0,2% |
0,0% |
0,1% |
0,2% |
Polskie Radio Opole |
0,2% |
0,0% |
0,0% |
0,1% |
N= |
2537 |
2408 |
2402 |
2413 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest z dużym wzrostem