RMF FM, Eska i Radio ZET najchętniej słuchane przez młode osoby

Na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w IV kwartale 2014 roku i I kwartale 2015 roku wśród osób w wieku od 15 do 29 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od października 2014 roku do marca 2015 roku pozycja lidera pod względem udziału słuchania należała do RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym w grupie wiekowej od 15 do 29 lat na poziomie 28,7 proc., po wzroście w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,30 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie drugie miejsce należało do sieci radiowej Eska, która miała 18,9 proc. udziału, a rok wcześniej było to 16,6 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęło Radio ZET (12,9 proc.; w dół o 5,84 proc.).

W pierwszej piątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: RMF MAXX (8,2 proc.; - 7,87 proc.) oraz VOX FM (5,3 proc.; + 76,67 proc.), które w okresie od października 2013 roku do marca 2014 roku zajmowało miejsce siódme.

Największym wzrostem udziału ex aequo pochwalić się mogły stacje Dwójka i MUZO, których średni wynik się podwoił do 0,2 proc.

Z kolei najwięcej, bo 66,67 proc. do 1,2 proc., straciło Radio Plus. W zestawieniu spadło ono z miejsca szóstego na jedenaste.

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w I kwartale 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu