SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM nokautuje w Aglomeracji Śląskiej, Trójka wyprzedziła Radio Piekary i Jedynkę

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

RMF FM nokautuje w Aglomeracji Śląskiej, Trójka wyprzedziła Radio Piekary i Jedynkę

Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 32,9 proc. do 31,5 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowała Trójka (z 7,3 proc. do 8,9 proc.).

Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadło Radio Piekary (z 9,7 proc. do 7,8 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z trzeciej - spadła Jedynka (z 7,6 proc. do 7,0 proc.).

Aglomeracja Śląska

Wszyscy 15-75

grudzień 2012 : maj 2013

czerwiec 2013 : listopad 2013

grudzień 2013 : maj 2014

czerwiec 2014 : listopad 2014

Radio RMF FM

33,8%

32,9%

31,5%

31,5%

Trójka

9,4%

7,3%

8,7%

8,9%

Radio Piekary

10,1%

9,7%

7,9%

7,8%

Jedynka

4,8%

7,6%

5,9%

7,0%

Radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM (Katowice)

4,6%

4,5%

5,2%

5,3%

Radio Fest (Chorzów)

3,5%

4,0%

7,1%

5,1%

Radio RMF MAXXX (Śląsk)

5,2%

4,6%

5,1%

4,8%

Radio ZET

5,6%

4,7%

5,4%

4,7%

Polskie Radio Katowice

3,4%

4,7%

2,8%

3,9%

Radio ESKA (Katowice)

4,5%

4,7%

4,3%

3,8%

AntyRadio 106,4 FM (Katowice)

2,4%

2,6%

2,9%

2,5%

Radio CCM

0,9%

0,8%

1,5%

2,1%

Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock

1,5%

1,4%

1,0%

1,8%

Radio TOK FM

1,4%

1,6%

1,8%

1,7%

Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010

1,2%

1,1%

1,4%

1,4%

Rock Radio 94,5 FM (Katowice) / do 2014-01 Radio 94,5 Roxy FM (Katowice)

0,6%

0,3%

1,1%

1,2%

Radio ZET Gold (Katowice) / do 2013-06 Radio Planeta (Bytom)

1,8%

2,1%

1,1%

1,1%

Radio eM 107,6 FM (Katowice)

0,9%

0,5%

1,0%

1,0%

Radio Maryja

1,2%

0,8%

1,1%

0,8%

Radio Express FM (Tychy)

0,4%

0,7%

0,9%

0,6%

Dwójka

0,5%

0,5%

0,6%

0,5%

Radio 90 FM (Rybnik)

0,3%

0,6%

0,4%

0,4%

Radio ZET CHILLI (Katowice)

0,4%

0,2%

0,4%

0,3%

Radio Bielsko

0,0%

0,1%

0,2%

0,2%

Radio Silesia (Zabrze) / do 2014-06 Radio Plus Śląsk

0,7%

1,2%

0,6%

0,2%

N=

2433

2401

2412

2419

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM nokautuje w Aglomeracji Śląskiej, Trójka wyprzedziła Radio Piekary i Jedynkę

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elf
pic na wode foto montaz skad mscie te badania
14 9
odpowiedź
User
Adam
Brawo Radio Silesia! Okazuje się, że wyniki Radia Plus za czasów Łagodnych przebojów były rewelacyjne w porównaniu do tego co mamy teraz. To kolejny przykład, jak można zniszczyć radio w kilka miesięcy. Gratuluje właścicielowi koncesji i pomysłodawcy tego projektu spektakularnego sukcesu. Lepiej oddać chyba częstotliwość do puli KRRiTV, chętni na 2 kW mocy nadawania na pewno się znajdą i wykorzystają potencjał częstotliwości i mocy nadajnika.
16 13
odpowiedź
User
dario
ZET GOLD...."wspaniały projekt geniuszy radiowych z Żurawiej" -specjalistów od przewietrzania szatni takich jak Marcinej Jedlinski coś kulawo przędzie...Antyradio też cienko....gdzie te Orły Sokoły radiowe ze stolicy?!
17 8
odpowiedź
User
@Adam
To są wyniki jeszcze za poprzedniego naczelnego, teraz silesia grająca po śląsku bez problemu będzie miała powyżej 2%.
12 16
odpowiedź
User
analityk
ktoś tu nie odrobił lekcji z badań radiowych... okresy 6 miesięczne pokażą trend z opóźnieniem i jest to średnia policzona ze tzw fali 3 miesięcznych, w dodatku jest to ranking udziału w rynku. To oznacza, że wyniki zmiany formatu w lipcu zobaczymy w ogólnych badaniach publikowanych na tym portalu, jeśli to co przy rewolucji listopadowej utrzyma słupki radia wysoko. Kto ma dostęp do badań w grupach celowych oraz rozumie co to udział w rynku a co to słuchalność ten wie jak interpretować powyższa tabelę. W ramach prawdziwego oglądu sytuacji wirtualnemedia powinny przemyśleć, czy nie lepiej pokazywać czytelnikom tzw zasięgu dziennego, który wedle wszelkich prawideł jest najważniejszym trendem w badaniach branych pod uwagę przez profesjonalistów w mediach. Pozdrawiam
12 8
odpowiedź