SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM przeprosiło za użycie frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”

Radio RMF FM przeprosiło za wykorzystanie na swojej stronie internetowej frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”, pod którą na Facebooku funkcjonuje popularny profil, wytykający wpadki dziennikarskie.

W umieszczonym w serwisie rmf.fm cyklu „Poranna galeria” redakcja RMF FM co tydzień zachęca internautów do przesyłania zdjęć dotyczących jakiejś tematyki. Ostatnio pojawił się tam wpis zapraszający do przesyłania do radia fotografii tytułów gazetowych, które są „absurdalne, zabawne, zawierają śmieszny błąd”. Apel opatrzono tytułem „Nagłówki nie do ogarnięcia”.

Pod taką samą nazwą działa jednak mający ponad 132 tys. fanów profil na Facebooku, zajmujący się publikowaniem wpadek i błędów dziennikarskich. Jego twórcy wysłali list do rozgłośni, zwracając uwagę na „podobieństwo” obu tytułów.

- Nie chcemy wyciągać pochopnych wniosków, ale nazwa Waszego cyklu/Waszej „Porannej galerii” - „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia” wydaje nam się trochę podobna do nazwy naszego fanpejdża „Nagłówki Nie do Ogarnięcia”. Nie chcemy mówić, że podobieństwo jest jakieś ewidentne, czy stuprocentowe. Wydaje nam się jednak, że obie nazwy noszą pewne cechy podobieństwa. Chcieliśmy zapytać, czy Waszym zdaniem też tak jest? - napisali w liście twórcy fanpage’a.

RMF FM od razu odpowiedziało autorom profilu. - Po dogłębnych analizach w redakcyjnym gronie odkryliśmy pewne podobieństwo łączące naszą poranną galerię „Nagłówki nie do ogarnięcia” ze stroną „Nagłówki nie do ogarnięcia” - napisała redakcja rozgłośni w odpowiedzi.

Stacja obróciła sytuację w żart, zapewniając, że osoba za nią odpowiedzialna została „schwytana i skazana w 24-godzinnym sądzie koleżeńskim”, gdzie zobowiązała się m.in do „nagrania audiobooka na podstawie 256-stronicowej autobiografii Krzysztofa Krawczyka „Życie jak wino” czy „transkrypcji wywiadu-rzeki z Andrzejem Gołotą”.

-  Natomiast, już zupełnie na poważnie: sytuacja, która się wydarzyła nie powinna mieć miejsca. Serdecznie przepraszamy - dodała na koniec listu redakcja RMF FM.



- OK. RMF FM dało radę. Temat zamykamy - skomentowali to administratorzy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”, publikując na profilu treść listu od rozgłośni.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział RMF FM w rynku radiowym w okresie od lipca do września br. wyniósł 24,9 proc.

Dołącz do dyskusji: RMF FM przeprosiło za użycie frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amfi
A ja myślałem, że w RMFce już sami stażyści zostali
odpowiedź
User
Amfi
A ja myślałem, że w RMFce już sami stażyści zostali
odpowiedź
User
Amfi
A ja myślałem, że w RMFce już sami stażyści zostali
odpowiedź