SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało ZET Chilli - na przeciwnym biegunie Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,76 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,1 proc., po spadku o 0,70 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 9 pkt. proc. do 10,9 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,2 proc., po spadku o 18,58 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 17,65 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4 proc. (wzrost o 8,11 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 200 proc. do 0,3 proc.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

wrzesień 2010 : listopad 2010

wrzesień 2011 : listopad 2011

wrzesień 2012 : listopad 2012

wrzesień 2013 : listopad 2013

wrzesień 2014 : listopad 2014

wrzesień 2015 : listopad 2015

RMF FM

26,8%

26,8%

25,3%

23,9%

23,2%

25,0%

Radio Zet

16,3%

16,2%

15,2%

14,9%

14,2%

14,1%

Jedynka

13,0%

11,5%

11,1%

10,3%

11,3%

9,2%

Trójka

7,6%

8,2%

7,5%

7,5%

6,8%

8,0%

VOX

1,5%

1,4%

1,7%

1,7%

3,7%

4,0%

Radio Maryja

1,8%

2,0%

2,9%

2,0%

1,8%

1,8%

TOK FM

1,3%

1,3%

1,1%

1,1%

1,2%

1,3%

Antyradio

-

-

-

-

0,6%

1,1%

RMF Classic

0,6%

0,7%

0,8%

1,0%

1,1%

1,1%

Dwójka

0,7%

0,7%

0,5%

0,4%

0,5%

0,6%

Czwórka

0,2%

0,4%

0,5%

0,4%

0,5%

0,5%

Zet Chili

-

-

-

-

0,1%

0,3%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,2%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

0,2%

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

wrzesień 2014 : listopad 2014

grudzień 2014 : luty 2015

marzec 2015 : maj 2015

czerwiec 2015 : sierpień 2015

wrzesień 2015 : listopad 2015

RMF FM

23,2%

25,8%

24,3%

24,7%

25,0%

Radio Zet

14,2%

13,8%

13,6%

13,7%

14,1%

Jedynka

11,3%

8,9%

9,8%

9,7%

9,2%

Trójka

6,8%

7,0%

8,1%

7,7%

8,0%

VOX

3,7%

3,7%

4,3%

3,4%

4,0%

Radio Maryja

1,8%

2,1%

1,7%

1,8%

1,8%

TOK FM

1,2%

1,3%

1,3%

1,5%

1,3%

Antyradio

0,6%

0,9%

1,1%

1,0%

1,1%

RMF Classic

1,1%

1,2%

1,1%

1,2%

1,1%

Dwójka

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

0,6%

Czwórka

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Zet Chili

0,1%

0,2%

0,3%

0,4%

0,3%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,2%

0,2%

0,2%

0,2%

N=

21 101

20 917

21 042

20 967

21 020

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Owacje na stojąco dla ekipy z Żurawiej!!!
31 8
odpowiedź
User
Expert
Pasza miał uratować radio... A jego ostatnia kampania... Sukces goni sukces...
24 9
odpowiedź
User
Perfect
Od momentu kiedy jest Pasza wyniki idą do góry. Czytajcie badania ze zrozumieniem.
18 16
odpowiedź
User
Maria
ani jednego ani drugiego nie da się słuchać
20 9
odpowiedź
User
Raszex
Przecież zet chilli nie jest radiem ogólnopolskim? Gdzie wyniki zet gold?
10 10
odpowiedź