RMF Maxxx: Gramy na Maxxxa

W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa radiaRMF Maxxx. Akcja promuje nowe hasło rozgłośni "Gramy na Maxxxa".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Layouty wykorzystywane w ruszającej właśnie wizerunkowejkampanii reklamowej radia RMF Maxxx w zabawny sposób pokazująróżnice między nutą i afro na maxxxa a tymi, które takie nie są.Akcja przebiega pod hasłem "Gramy na Maxxxa", które jest nowymsloganem przewodnim rozgłośni.

Działania reklamowe są prowadzone w internecie (Onet, WP, O2,Interia) i na outdoorze (siatki wielkoformatowe, środkikomunikacji, nośniki typu jetbike oraz centra handlowe m.in. w:Warszawie, Trójmieście, Szczecinie i Opolu).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowałaagencja reklamowa Wallstreet, natomiast zakupem mediów zajął siędział mediów Grupy RMF.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator