SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski w pierwszej zdalnie przygotowanej kampanii Huawei

Ruszyła kampania reklamowa Huawei, promująca wejście na rynek nowego modelu smartfona P40 Pro. Akcja z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, została w pełni przygotowana zdalnie przez agencję Stor9_.

Article

W ramach kampanii powstała seria krótkich filmów wideo, które można oglądać m.in. na kanałach w social media Roberta Lewandowskiego (Instagram, InstaStories). Piłkarz otrzymał od agencji Stor9_ paczkę z elementami scenograficznymi oraz szczegółowym opisem ujęć i instrukcją ustawienia sprzętu, którym mają być realizowane.

Filmy mają formę tzw. "unboxingu" - piłkarz na żywo otwierał i sprawdzał zawartość paczki od Huawei.

Zespół wspierał ambasadora marki przez wideokonferencję, kiedy nagrywał zdjęcia w swoim domu. Etap postprodukcji przebiegał w standardowym trybie.

Kolejne materiały będą emitowane jeszcze przed majówką.

Zdaniem Doroty Haller, dyrektor marketingu Huawei Consumer Business Group Polska, nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć - milczące idą bowiem w zapomnienie.

- Cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowskiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei - mówi Haller.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski w pierwszej zdalnie przygotowanej kampanii Huawei

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tawokularach
Aktualnie telefony mają tak dobrą kamerę, że spokojnie można robić reklamy z tzw. "ręki". Postawić tripod, na to telefon i kręcimy ;) Myślę, że więcej marek powinno się zdecydować na taki krok. Huawei dał dobry przykład.
odpowiedź