SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Rozmus i Bożydar Iwanow ambasadorami Commercial Union

Firma Commercial Union Polska uruchomiła ogólnopolski edukacyjny program pro-zdrowotny dla mężczyzn.

Celem programu 'Z Commercial Union Stawiam' na aktywne życie jest propagowanie zdrowego trybu życia u mężczyzn, po 30 roku życia.
Stres, palenie tytoniu, nieodpowiednia dieta oraz brak aktywności fizycznej są najczęstszą przyczyną otyłości i wielu chorób np. układu krążenia, układu kostnego, oddechowego, które bezpośrednio zagrażają życiu, a pośrednio wpływają na coraz gorsze samopoczucie fizyczne i psychiczne. Najlepszym lekarstwem na dolegliwości wynikające z niewłaściwego trybu życia jest systematyczne uprawianie sportu.
Program ma za zadanie uświadomienie mężczyznom , że o zdrowie należy się troszczyć nie tylko w chorobie, ale przede wszystkim, że proste działania profilaktyczne pozwalają uniknąć choroby i cieszyć się świetną kondycją mimo upływającego czasu.
 
Ambasadorami programu, który popierają ideę aktywnego życia są  Robert Rozmus (aktor i showmen) i Bożydar Iwanow (dziennikarz sportowy).

Merytorycznie program wspierają również dr Barbara Jerschina z Kliniki LUXMED, twórca programu walki z otyłością „Pożegnanie z nadwagą” oraz prof. dr hab. Józef Drabik prowadzący badania naukowe dotyczące aktywności ruchowej w kontekście zdrowia człowieka, autor wielu opracowań naukowych.
 
PARTNERZY PROGRAMU
Partner medialny:  Miesięcznik Men’s Health
Partnerzy: Sieć Klinik Medycznych LuxMed, Kluby Fitness w 5 miastach Polski: Fitness Park w Warszawie, Nautilus w Poznaniu, Sportera w Łodzi, Fitness Club Pi w Krakowie, MOSiR we Wrocławiu.
Media wspierające: tygodnik Wprost, Miesięcznik Business Class - dodatek do Pulsu Biznesu, Polskie Radio Pr III, radio TOK FM
 
MECHANIZM
Program pro-zdrowotny Z Commercial Union stawiam na aktywne życie” trwa od października do grudnia 2006 roku.   
W tym czasie prowadzona jest kampania informacyjno-promocyjna w tygodniku Wprost, miesięczniku Men’s Health i Business Class, magazynowym dodatku do Pulsu Biznesu.
Obok artykułu promocyjnego zamieszczone są kupony rabatowe ze zniżką 20% do fitness klubów w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu oraz taką samą zniżką do Klinik Medycznych LUXMED w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku na badanie cholesterolu i poziomu cukru, których wyniki mogą być  pierwsza informacją o stanie zdrowia i ewentualnym problemie z nadwagą.

Program Z Commercial Union stawiam na aktywne życie  jest również promowany w TVP1 przy programie „Recepty Jedynki” oraz w Polskim Radiu Pr III w programie „Instrukcja obsługi człowieka” i radiu TOK FM w Programie „U TOKtora”, w formie billboardów sponsorskich.

Pomysłodawcą programu jest Commercial Union Polska oraz Agencja Be Happy Promocja i PR. Tegoroczna edycja jest organizowana po raz pierwszy.

Agencja: Be Happy Promocja i PR
Producent Billboardu sponsorskiego do TVP1:  VIDOQUI
Termin akcji: październik-grudzień 2006 r.

Dołącz do dyskusji: Robert Rozmus i Bożydar Iwanow ambasadorami Commercial Union

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl