Robienie zdjęć popularniejsze od sms-ów

W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefonykomórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.

km - źródło: Brand Republic
km - źródło: Brand Republic
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez organizację Mobile MarketingAssociation (MMA) i firmę Synovate wynika, że dwoma najczęściejwykorzystywanymi funkcjami komórek są aparat fotograficzny(korzysta z niego 75 procent respondentów) i wysyłanie sms-ów (68procent) - informuje serwis Brand Republic.

1/5 respondentów za pomocą swoich telefonów łączy się zinternetem. robiąc to od trzech do ośmiu razy w tygodniu. Z kolei1/3 badanych stwierdziła, że jest zainteresowana mobilnymmarketingiem.

W badaniu uczestniczyli użytkownicy telefonów komórkowych zWielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec orazIrlandii.

km - źródło: Brand Republic
Autor artykułu:
km - źródło: Brand Republic
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu