„Łączy nas klasyka rocka” w kampanii Rock Radia

Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych).

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
„Łączy nas klasyka rocka” w kampanii Rock Radia
fot. mat. prasowy

„Łączy nas klasyka rocka” to hasło, którym stacja chce przypomnieć słuchaczom i słuchaczkom, że już blisko od 11 lat Rock Radio łączy pokolenia miłośników prawdziwej klasyki rocka. Działaniom zewnętrznym towarzyszą aktywności antenowe. Można usłyszeć gwiazdy, opowiadające z kim łączy ich miłość do klasyki rocka oraz wziąć udział w codziennym konkursie „Szkoła rocka”. W nim słuchacze i słuchaczki sprawdzają swoją wiedzę z zakresu klasyki rocka. Dzieciaki podpowiadają, a słuchacze zgadują, co miały na myśli. Do wygrania gadżety radiowe, płyty i inne nagrody.

Nowa kampania Rock Radio

Za kreację, planowanie i zakupów mediów odpowiadał zespół Działu Promocji Stacji Muzycznych Grupy Eurozet.

Niedawno podawaliśmy, że pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza z kolei kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). Obejmie głównie media społecznościowe. W ubiegłym roku odbywała się podobna kampania “We mnie jest rock”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?