Rodzina bez długów w kampanii Grupy Kruk (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa Grupy Kruk (zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami), podkreślająca negatywny wpływ nadmiernego zadłużenia na relacje rodzinne. Akcję przygotowały firmy Grey Group, D35 i Easy Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rodzina bez długów w kampanii Grupy Kruk (wideo)

Nowy spot Grupy Kruk przedstawia historię mężczyzny, który obserwując zabawę swojego syna, w myślach przeprasza go za konsekwencje wynikające z posiadania długów. Potem jednak kontaktuje się z reklamowaną firmą, dzięki czemu udaje mu się rozwiązać problem swojego zadłużenia.

- Wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak negatywnie problemy finansowe mogą wpłynąć na bieżąca sytuację rodziny oraz jej przyszłość. Nową kampanią chcemy pokazać, jak ważny jest to problem. Już od dłuższego czasu staramy się edukować Polaków, jak poradzić sobie z nadmiernym zadłużeniem - tłumaczy Anna Lipiec, kierownik zespołu komunikacji marketingowej w Grupie Kruk.

Kampania - rozpoczęta 4 września, a zaplanowana do 7 grudnia - obejmuje telewizję (spot i plansze sponsorskie w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych), prasę (artykuły sponsorowane w pismach poradnikowych) oraz internet (nowa odsłona serwisu Naszedlugi.pl). Ponadto wysyłane będą poradniki „Jak wyszliśmy z długów. Historie i porady osób zadłużonych” oraz zielone koperty, tak samo jak w wiosennej akcji reklamującej Grupę Kruk (więcej na ten temat).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group, a produkcją spotu - dom produkcyjny D35. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Easy Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta