SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzina sama w domu” porażką TVP2. Reality-show oglądało tylko 200 tys. widzów

Nowy program „Rodzina sama w domu” oglądało średnio tylko 196 tys. osób. TVP2 w czasie emisji reality-show wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły  946 tys. zł.

Aleksandra Ciejek, fot. YoutubeArticle

Reality-show „Rodzina sama w domu” na antenie Dwójki oglądać można było w soboty o godz. 16.50, w okresie od 1 kwietnia do 27 maja br. Jego średnia oglądalność wyniosła 196 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 2,35 proc. w grupie 4+, 2,30 proc. w 16-49 i 2,27 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię familijny program zgromadził 22 kwietnia br. Śledziło go 293 tys. osób.

TVP2 w paśmie nadawania „Rodziny samej w domu” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i prognozę pogody, co przełożyło się na 16,56 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Misja pies” i „Kuchenne rewolucje”; 7,42 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Ameryka marzeń” i „Kabaret na żywo”; 7,17 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najsłabiej spośród głównych konkurentów.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków familijnego formatu wyniosły 946 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Rodzina sama w domu” występowały rodziny z co najmniej trójką dzieci, które na jeden weekend trafiały do domów, które skrajnie różniły się od domów i mieszkań, w których żyli na co dzień. Gospodarzem reality-show była Aleksandra Ciejek.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rodzina sama w domu” porażką TVP2. Reality-show oglądało tylko 200 tys. widzów

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
Najważniejsze ze rodzina Ziemkiewiczow swoje przytulila.
odpowiedź
User
presiak
200 tys widzów?! a ile to kosztowało? i ile przytulił producent zewnętrzny??????
odpowiedź
User
Ela
Ten program przegrał z kilkoma telewizjami, nie tylko trzema.
odpowiedź