SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rodzina sama w domu” porażką TVP2. Reality-show oglądało tylko 200 tys. widzów

Nowy program „Rodzina sama w domu” oglądało średnio tylko 196 tys. osób. TVP2 w czasie emisji reality-show wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły  946 tys. zł.

Aleksandra Ciejek, fot. Youtube Article

Reality-show „Rodzina sama w domu” na antenie Dwójki oglądać można było w soboty o godz. 16.50, w okresie od 1 kwietnia do 27 maja br. Jego średnia oglądalność wyniosła 196 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 2,35 proc. w grupie 4+, 2,30 proc. w 16-49 i 2,27 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię familijny program zgromadził 22 kwietnia br. Śledziło go 293 tys. osób.

TVP2 w paśmie nadawania „Rodziny samej w domu” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i prognozę pogody, co przełożyło się na 16,56 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Misja pies” i „Kuchenne rewolucje”; 7,42 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Ameryka marzeń” i „Kabaret na żywo”; 7,17 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najsłabiej spośród głównych konkurentów.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków familijnego formatu wyniosły 946 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Rodzina sama w domu” występowały rodziny z co najmniej trójką dzieci, które na jeden weekend trafiały do domów, które skrajnie różniły się od domów i mieszkań, w których żyli na co dzień. Gospodarzem reality-show była Aleksandra Ciejek.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rodzina sama w domu” porażką TVP2. Reality-show oglądało tylko 200 tys. widzów

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
Najważniejsze ze rodzina Ziemkiewiczow swoje przytulila.
61 11
odpowiedź
User
presiak
200 tys widzów?! a ile to kosztowało? i ile przytulił producent zewnętrzny??????
42 9
odpowiedź
User
Ela
Ten program przegrał z kilkoma telewizjami, nie tylko trzema.
39 9
odpowiedź
User
prawnik
A przy okazji zobaczyliśmy aktualną średnią oglądalność pasma około-Teleexpressowego. Cieniutko.
35 9
odpowiedź
User
Mariusz
68 tysięcy widzów w grupie komercyjnej to ma plansza kontrolna. Ale wszyscy wiemy, że to program misyjny i nie o oglądalność tu chodzi. I pani Aleksandra z pewnością dostanie drugi sezon albo jakiś inny program. W końcu to gwiazda.
34 9
odpowiedź