„The Voice of Poland" zmieni godzinę emisji. Bo poprzedzi go "Rodzinka.pl"

Od 6 września na antenę TVP2 wraca „Rodzinka.pl”. Z ramówki Telewizji Polskiej dla prasy wynika, że serial będzie emitowany w soboty o godz. 20:00. Tym samym zmieni się godzina emisji formatu „The Voice of Poland".

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„The Voice of Poland" zmieni godzinę emisji. Bo poprzedzi go "Rodzinka.pl"
fot. Screen Facebook Telewizja Polska

Dotychczas o godz. 20:00 był emitowany muzyczny talent show „The Voice of Poland". Nowa seria programu, która rusza 6 września, będzie rozpoczynać się o jednak godz. 20:25. Trenerami w 16. edycji będą: Michał Szpak, Kuba Badach, Baron i Tomson, Margaret i Anna Karwan. 

TVP długo zastanawiała się nad pasmem emisji 17. serii “Rodzinka.pl”. Press pisał, że rozważano nadawanie serialu w poniedziałki po “M jak miłość”. Biuro reklamy informowało z kolei klientów, że serial ma być nadawany w piątki o 20.00.

Małgorzatę Kożuchowską i Tomasza Karolaka, a także ich synów – Macieja Musiała, Adama Zdrójkowskiego i Mateusza Pawłowskiego. Serial TVP produkuje samodzielnie. 

Premierowe odcinki „Rodzinki.pl” były emitowane w TVP2 w latach 2011-2020, powstało 16 serii. Decyzja o zakończeniu serialu została podjęta po analizie wyników oglądalności serialu. 16. sezon emitowany na antenie TVP2 w niedzielne popołudnia oglądało średnio 857 tys. widzów, o 83 tys. osób mniej niż czternasta seria pokazywana rok wcześniej w piątkowe wieczory (dane Nielsena). 

Badania wykazały, że widzowie najchętniej poszukują odcinków poprzednich serii. Telewizja Polska ma świadomość tego, jak popularny był to serial i jak wielu ma fanów – informowało biuro prasowe Telewizji Polskiej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu