SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 210 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Piętnasty sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia oglądało średnio 917 tys. widzów, o 210 tys. osób mniej niż trzynasty sezon pokazywany rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,37 mln zł.

fot. TVPfot. TVP

Średnia oglądalność odcinków 15. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 września do 1 grudnia br., wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 8,15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie serial oglądać można było w niedziele o godz. 16.25.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji z 17 listopada, który zainteresował 1,19 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 210 tys. osób. Trzynastą edycję „Rodzinki.pl” (pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia ub.r.) śledziło średnio 1,13 mln osób przy udziałach na poziomie 8,50 proc. w 4+, 10,19 proc. w 16-49 oraz 9,40 proc. w 16-59. Wówczas produkcja emitowana była w zupełnie innym paśmie - w piątki o godz. 21.45. Telewizja Polska wraz z początkiem 15. sezonu „Rodzinki.pl” podjęła decyzję o zmianie pasma serialu na niedzielne popołudnia, ponieważ w piątkowe wieczory stacja postanowiła umieścić reaktywowany teleturniej „Czar par”.
 

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem była TVP1, co dało jej 12,16 proc. udziału. Drugi był Polsat (11,42 proc.), a czwarty - TVN (4,18 proc.).

Stacja była trzecia również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 12” wyniosły 2,37 mln zł. Dla porównania trzynasty sezon z reklam zarobił 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 210 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magic
2 mln z reklam przez 3 miesiące emisji w tv, toż to katastrofa! Po co oni to kontynuują???
odpowiedź
User
Answer
Skoro przenieśli chętnie oglądaną "Rodzinkę.pl" na niedzielne popołudnie, a po "Barwach szczęścia" emitują programy z oglądalnością 300-400 tys. widzów, nie jest zaskoczeniem, że reklamy niewygenerowały satysfakcjonujących zysków.
odpowiedź
User
No logo
I tak serial jest już przegadany. Przestał śmieszyć. Nie da się już go oglądać. Czysty product placement.
odpowiedź