SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinka.pl” straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Ósmy sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 5,65 mln zł.

Średnia oglądalność ósmej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 9 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 1 kwietnia br., który zainteresował 1,46 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

01-04-2016

21:42:22

22:07:21

1 461 200

9,87%

20-05-2016

21:43:47

22:07:46

1 455 015

11,03%

22-04-2016

21:43:24

22:07:38

1 444 218

10,17%

W porównaniu do wiosny ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. Szóstą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,41 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 9,53 proc. oraz 12,74 proc. Wówczas TVP2 w każdy piątek pokazywała po dwa odcinki produkcji - o godz. 21.05 i 21.40.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co dało mu 17 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 11,91 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. filmy; 9,59 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 372 174

17,00%

708 370

12,61%

TVN

1 661 547

11,91%

1 079 229

19,21%

TVP1

1 337 897

9,59%

334 988

5,96%

TVP2 - Rodzinka.pl 8

1 256 127

9,00%

657 144

11,70%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 8” wyniosły 5,65 mln zł. Dla porównania szósta seria, licząca 26 odcinków, zarobiła z reklam 12,23 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” TVP2 pokaże w jesiennej ramówce br.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fg
Udziały w rynku powyzej sredniej TVP2 wiec kontynuacja nie dziwi. Ten serial nie trzyma juz poziomu pierwszych serii, ale ciagle przyjemnie sie go oglada.
odpowiedź
User
Gie
Te 150 tys. które ubyło to pewnie cudzoziemcy.
odpowiedź
User
MT
Produkcja wewnętrzna TVP i co tu więcej mówić.
Wyniki fatalne na tak kosztowną produkcję.
Brak scenariusza, bo kilka skeczy to nie scenariusz.
Aktorzy odwalają rolę z miną "za takie stawki także każdy by grał". Nawiasem mówiąc brak refleksji i taka chałtura u aktorki tej klasy jak Małgorzata Kożuchowska.
odpowiedź