SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinka.pl” straciła 460 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją

Ósmy sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,14 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 460 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.

fot. tvpArticle

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków siódmej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,14 mln widzów, co przełożyło się na 7,92 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45, począwszy od 4 marca br.

 

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,28 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-03-2016

21:43:59

1 148 621

7,61%

11-03-2016

21:44:18

1 004 973

7,17%

18-03-2016

21:46:18

1 280 646

9,01%

Średnio:

1 144 201

7,92%


W porównaniu do wiosny ub.r. serial stracił 460 tys. widzów. Pierwsze sześć odcinków szóstej edycji „Rodzinki.pl” śledziło średnio bowiem 1,60 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 10,55 proc. oraz 14,16 proc. Wówczas TVP2 w każdy piątek pokazywała wtedy po dwa odcinki produkcji - o godz. 21.05 i 21.40 (więcej na ten temat).

Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem jest Polsat, nadający wówczas talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co daje mu 18,88 proc. udziału. Druga jest TVP1 (filmy fabularne; 13,43 proc.), a trzeci - TVN (również filmy; 12,09 proc.).

W grupie komercyjnej liderem jest już jednak TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 726 152

18,88%

13,04%

TVP1

1 939 840

13,43%

10,33%

TVN

1 745 635

12,09%

19,01%

TVP2 - Rodzinka.pl 8

1 144 201

7,92%

10,95%


Dodajmy, że w lutym br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,61 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 460 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maro
To jest totalny chłam, tego nie da się oglądać, oglądalność będzie już tylko spadała.
odpowiedź
User
Przykładowy dialog z serialu:
Syn 1: Tato, patrz jakie duże.
Ojciec: Ale co.
Syn 1: No to na twoim nosie.
Ojciec: Ty jełopie!!!!
Syn 2: Hahahaha
Matka: Lud-wik, wyrażaj się.

Kogoś kiedykolwiek to bawiło? (serio pytam)
odpowiedź
User
Marian T.
Katastrofa Telewizji Publicznej porównywalna tylko z BARONEM24. Trzeba zwrócić uwagę, że to dwie produkcje wewnętrzne TVP. Teraz podobno to będą same takie produkcje.
odpowiedź
User
Marek
To jedyna produkcja TVP, która lepiej radzi sobie w grupie komercyjnej niż ogólnej. ZMiana pory emisji tego serialu ich pogrzebało.
odpowiedź
User
Ar
Mam nadzieję, że to już ostatnia seria i ten chłam się wreszcie skończy.
odpowiedź