Rokmates partnerem ZenMarket na polskim rynku

Agencja influencer marketingu Rokmates została partnerem ZenMarket na polskim rynku. W ramach współpracy odpowiada za jej kompleksowe działania influencer marketingowe.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Rokmates partnerem ZenMarket na polskim rynku
fot. materiały prasowe

Japońska firma obsługuje ponad 2 miliony klientów na całym świecie, zrealizowała ponad milion wysyłek, a w jej ofercie znajduje się ponad 10 tysięcy sklepów, takich jak Rakuten, Mercari czy JDirectItems Auction. Platforma oferuje obsługę klienta w 19 językach, w tym także w języku polskim.

– Wybraliśmy Rokmates jako naszego partnera do działań influencer marketingowych w Polsce ze względu na wygodę współpracy i kompleksowe podejście. Szukaliśmy agencji, która działa sprawnie, oferuje profesjonalne podejście do klienta, potrafi skutecznie negocjować z influencerami, zajmuje się formalnościami oraz trafnie dopasowuje twórców do naszych potrzeb – wyjaśnia Marcin Stecewicz, digital marketing specialist w ZenGroup.

Kompleksowe obsługa kampanii z twórcami

W ramach partnerstwa Rokmates odpowiada m.in. za research i dobór twórców, koordynację współprac, harmonogramowanie działań, a także rozliczenia i obsługę administracyjną kampanii. Działania rozpoczęły się w pierwszych miesiącach 2025 roku, a obecnie współpraca jest kontynuowana. Aktywacje są realizowane na platformach YouTube, TikTok oraz Instagram.

 – ZenMarket zgłosił się do nas z potrzebą przeprowadzenia działań, które połączą budowanie rozpoznawalności z prezentacją różnorodności produktowej. Przy doborze twórców zależało nam na tym, aby dzięki różnorodnym formatom i platformom dotrzeć do zróżnicowanych grup odbiorców i pokazać pełnię oferty klienta w atrakcyjny i autentyczny sposób – mówi Katarzyna Kowalewska, head of sales w Rokmates.

Kampanie obejmują twórców z różnych kategorii tematycznych, m.in. lifestyle, gaming, beauty czy technologie. Do tej pory w działaniach promocyjnych wzięli udział m.in. Want a Bite, Stara Kpopiara, Jadzia.kim, Antonina Flak, Klaudia Tyszkiewicz, Drwal Rębajło oraz Kanał o Technologii. Wśród promowanych produktów znalazły się m.in. retro gry, kuchenka, kosmetyki, pluszaki, stroje cosplay, figurki, telewizor dedykowany do PS3 czy produkty spożywcze

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych