Roots odpowiada za obsługę PR piwa Królewskie, Specjal i Warka

Agencja Roots wygrała przetargi Grupy Żywiec na obsługę w zakresie public relations trzech marek z portfolio producenta: Królewskie, Specjal i Warka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Roots już rozpoczęła działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, natomiast od początku marca pracuje również dla marek Specjal i Warka. Odpowiada za działania media relations, realizację akcji specjalnych, a także współpracę z influencerami.

Każda z marek obsługiwana jest przez innego opiekuna prowadzącego, a nadzór nad wszystkimi działaniami dla Grupy Żywiec sprawuje Anna Godzisz, partner zarządzająca agencji.

Firmy nie podają szczegółów przetargu, nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach