SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie oglądalność „24 godzin” w Nowa TV. „Obiecujące wyniki”

Informacyjny serwis Nowa TV „24 godziny” od początku emisji ogląda średnio 27 tys. osób. W ostatnich miesiącach audycja zaczęła notować wzrost oglądalności. - Biorąc pod uwagę krótki staż, a przede wszystkim problemy z dystrybucją naziemną (realny zasięg MUX-8 to niespełna 40 proc.) wyniki są obiecujące - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, redaktor naczelny newsów i publicystyki Nowa TV.

Article

„24 godziny” to flagowy program nowego kanału ZPR Media Nowa TV, który wystartował 9 listopada ub.r.

Od 9 listopada 2016 roku do 27 sierpnia 2017 roku informacyjny serwis Nowa TV oglądało średnio 27,1 tys. osób. Przełożyło się to na 0,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 0,28 proc. w grupie DVB-T 4+ i 0,27 proc. w grupie DVB-T 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.

W ostatnim okresie audycja notuje wzrost oglądalności - w okresie od 1 do 27 sierpnia śledziło ją 31,5 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,36 proc., 0,39 proc., 0,46 proc. i 0,33 proc. udziału. Warto jednak zwrócić uwagę, że najwyższą miesięczną widownię „24 godziny” miały w styczniu br., ale wówczas dziennik miał niższe udziały w rynku (wynika to z faktu, że zimą więcej osób ogląda telewizje niż latem).

- „24 godziny” są jednym z najlepiej oglądanych programów na antenie Nowej TV. Wiele naszych wakacyjnych wydań osiągnęło udziały na poziomie 0,70 - 1 proc. w grupie komercyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, redaktor naczelny newsów i publicystyki Nowa TV. - Biorąc pod uwagę krótki staż, a przede wszystkim problemy z dystrybucją naziemną (realny zasięg MUX-8 to niespełna 40 proc.) wyniki są obiecujące. Program okrzepł, wypracował swoją formułę - dodaje.

„24 godziny” w pierwszych miesiącach emisji (do 17 kwietnia br.) równolegle były emitowane również na antenie mającej większy zasięg 8TV. Serwis ten w tej stacji miał 46 tys. osób (odpowiednio 0,34 proc., 0,44 proc., 0,80 proc. i 1,08 proc. udziału). Z kolei w Nowa TV dziennik ten w tym czasie śledziło 28,4 tys. osób (0,21 proc., 0,16 proc., 0,25 proc. i 0,24 proc. udziału).

Łączna widownia „24 godzin online.pl” na obu antenach wyniosła ponad 70 tys. widzów.

Od 18 kwietnia br. „24 godziny” emitowane są już tylko w Nowa TV. Od tego dnia do 27 sierpnia br. jego średnia widownia na antenie tej stacji wyniosła 25,5 tys. osób (odpowiednio 0,27 proc., 0,27 proc., 0,32 proc. i 0,34 proc. udziału).

- Bardzo dobrze radzimy sobie w Internecie, gdzie problemy z zasięgiem nie istnieją. Wiele naszych materiałów odnotowuje powyżej miliona wyświetleń. W związku z tym w najbliższym czasie będziemy koncentrowali się na dystrybucji w sieci - komentuje nam Sygut.

Na antenie 8TV najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 18 lutego br., które śledziło średnio 126,5 tys. osób. Z kole w Nowa TV topowe wydanie pokazano 21 maja br. Śledziło je 105 tys. widzów.

Średnia oglądalność Nowa TV w okresie od 9 listopada ub.r. do 8 sierpnia br. wyniosła 11,6 tys. osób. Przełożyło się to na 0,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i w grupie komercyjnej 16-49, 0,24 proc. w grupie DVB-T 4+ i  0,29 proc. w grupie DVB-T 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „24 godzin” w Nowa TV. „Obiecujące wyniki”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rewers_
Śmieszni są. Wiadomo, że to utrzymywane dziennikarskie zaplecze PO na desant do TVP w 2019 i te dwa lata jeszcze muszą się wykrwawiać, ale mogą się bardzo zdziwić, bo wbrew lewackiemu szumowi ludziom się żyje coraz lepiej.
46 52
odpowiedź
User
analityk
27k to dwie panelistki nielsena z malych miast rep. 13K z hakiem. Dwie osoby z panelem nielsena w domu, czyz to nie jest smiech ? Niech powiedza czy to kab. Sat. Czy mux. Wg mnie to jakas kablowka dostarcza dane sadze ze muxa maja zero z satelity tez. Tym bardziej ze nc plus to nie ich grupa.
31 18
odpowiedź
User
dez
Mają wiazdy, ale wyglada na to, że nie zabrały one widowni ze sobą z TVP. Albo gwiazdy w newsach to mit. Albo były mocno przeszacowane będąc jeszcze w tvp.
33 20
odpowiedź
User
mx
Mają wiazdy, ale wyglada na to, że nie zabrały one widowni ze sobą z TVP. Albo gwiazdy w newsach to mit. Albo były mocno przeszacowane będąc jeszcze w tvp.

Albo o MUX8 i 24 godzinach nie wie spora część społeczeństwa, ze wzgl. na słabą promocję tego MUX.
Każda telewizja buduje swoją markę 3 do 5 lat.
Trzeba pamiętać że w MUX8 nie ma jeszcze kanałów TVP, którą mogą dotrzeć do świadomości odbiorców iż istnieje coś takiego jak MUX8.
22 22
odpowiedź
User
tatarata
Dajcie spokój,przypomnijcie wcześniejsze wywiady tego naczelnego "jak to będzie kolorowo" taka oglądalność to śmiech na sali- ta łodz nabiera wody i nie jest to titanic.
26 18
odpowiedź