SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”

Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show.

„Ugotowanych” ogląda średnio 16,69 proc. wszystkich widzów mających włączony telewizor w niedziele o 18.00  i 21,23 proc. osób z grupy wiekowej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga edycja osiąga zatem lepsze wyniki niż pierwsza, która w październiku 2010 o godz. 17.00 gromadziła przed ekranami 1,21 mln widzów przy udziale na poziomie 10,6 proc. i 14,1 proc. (więcej na ten temat).

TVN w paśmie nadawania „Ugotowanych” ma jednak nieco niższa widownię niż rok wcześniej (1,86 mln), ale za trochę wyższe udziały (we wrześniu ub.r. wynosiły one odpowiednio 15,78 proc. i 14,89 proc.)

Propozycja TVN przegrywa tylko z Jedynką, która w tym czasie emituje „Ojca Mateusza” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 22,48 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest natomiast Dwójka i pasmo informacyjne („Panorama”, „Sport Telegram” i prognoza pogody; 12,82 proc.) Ostatnie miejsce zajmuje Polsat (11,71 proc.), gdzie można wówczas obejrzeć filmy fabularne i „Wydarzenia”.„Ugotowani” wygrywają jednak w grupie komercyjnej, gdzie mają 21,23 proc., spychając Jedynkę z wynikiem 18,18 proc. na drugie miejsce.

Z danych telemetrycznych wynika, że program cieszy się największą popularnością wśród kobiet, osób w wieku 25 – 59 lat, mieszkańców średnich i dużych miast.


Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
11-09-20111 569 50516,05%21,63%
18-09-20111 807 64316,27%19,53%
25-09-20112 007 66017,64%22,53%
średnia1 795 27416,69%21,23%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP12 415 11022,48%18,18%
TVN1 795 27416,69%21,23%
TVP21 377 82512,82%7,18%
Polsat1 258 12011,71%12,76%


Profil widowni „Ugotowanych”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,58%76
Kobiety63,42%122
Wiek 4-94,01%67
 10-153,49%51
16 - 192,64%47
20 - 244,86%62
25 - 2910,31%116
30 - 3412,46%150
35 - 398,12%110
40 - 446,76%105
45 - 497,11%103
50 - 548,18%102
55 - 5910,03%129
60+22,04%109
Wlk. MiastaWieś25,82%66
< 50 tys.21,84%91
50-100 tys.12,67%147
100-200 tys.6,01%74
> 200 tys.33,66%167
ZawódTop management10,43%120
Pracownicy średniego szczebla18,94%126
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,71%99
Emeryci29,84%116
Inni21,08%69
WykształceniePodstawowe47,51%105
Średnie30,95%105
Wyższe14,05%112
Inne7,49%59


 

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz.
Świetny program "Ugotowani" w niedziele o 18.oo.Polecam
odpowiedź
User
moja opinia
Również bardzo lubię ten program - "Ugotowani" (...) tak samo jak "Kuchenne rewolucje" - oba programy oceniam pozytywnie! Naprawdę warto oglądać takie programy, tym bardziej że TVN w zdecydowanej większości bardzo dobrze wypada w produkcjach tego typu programów. Brawo TVN za dwa bardzo fajne programy (...) lepsze to niż wszelkie głupkowate seriale oglądane przez wielu widzów, tym bardziej niech TVN nie zabiera się już za wszelkie seriale, gdyż ostatnio tym bardziej nie potrafią już zrobić dobry serial - bardzo słabo wypada ostatnio TVN jeśli chodzi o wszelkie głupkowate seriale telewizyjne, czy to własne lub na licencji :-(
odpowiedź
User
kiper
widze same trole z tvnu
odpowiedź