SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

W lutym 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowychi shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", anajwiększy wzrost odnotował "Glamour" - raport portaluWirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lutym b.r. wyniosła 261 990 egz. i była wyższa o 18 proc. niż wanalogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 170 807 egz. -uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miałsprzedaż mniejszą o 12 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora), któryrozszedł się w ilości 159 527 egz. (159 806 w 2008 r.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl261 990220 922
Joy170 807194 438
Avanti159 527159 806
Cosmopolitan127 712121 142
Pani123 436118 073
Glamour119 85988 931
Zwierciadło87 81071 922
In Style80 417-
Elle67 24164 234
Uroda59 46362 803
Shape34 97631 920
Sukces23 78833 902


Porównując dane z lutego b. r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" (o 24proc.).

2009


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl261 990226 294
Joy170 807188 339
Avanti159 527154 434
Cosmopolitan127 712168 491
Pani123 436112 750
Glamour119 859126 575
Zwierciadło87 81092 138
In Style80 41773 653
Elle67 24175 912
Uroda59 46370 665
Shape34 97629 161
Sukces23 78834 194



Zgodnie z informacją otrzymaną od wydawcy miesięcznika "Hot Moda& Shopping" po publikacji biuletynu "styczeń 2009",opublikowana w nim deklaracja tego miesięcznika dotyczyła numerułączonego styczeń/luty 2009.

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl