SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

W lutym 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", a największy wzrost odnotował "Glamour" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lutym b. r. wyniosła 261 990 egz. i była wyższa o 18 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 170 807 egz. - uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 12 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 159 527 egz. (159 806 w 2008 r.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl 261 990 220 922
Joy 170 807 194 438
Avanti 159 527 159 806
Cosmopolitan 127 712 121 142
Pani 123 436 118 073
Glamour 119 859 88 931
Zwierciadło 87 810 71 922
In Style 80 417 -
Elle 67 241 64 234
Uroda 59 463 62 803
Shape 34 976 31 920
Sukces 23 788 33 902


Porównując dane z lutego b. r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" (o 24 proc.).

2009


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl 261 990 226 294
Joy 170 807 188 339
Avanti 159 527 154 434
Cosmopolitan 127 712 168 491
Pani 123 436 112 750
Glamour 119 859 126 575
Zwierciadło 87 810 92 138
In Style 80 417 73 653
Elle 67 241 75 912
Uroda 59 463 70 665
Shape 34 976 29 161
Sukces 23 788 34 194



Zgodnie z informacją otrzymaną od wydawcy miesięcznika "Hot Moda & Shopping" po publikacji biuletynu "styczeń 2009", opublikowana w nim deklaracja tego miesięcznika dotyczyła numeru łączonego styczeń/luty 2009.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl