SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie sprzedaż sieci E.Leclerc Polska

Sprzedaż E.Leclerc Polska w 2018 roku wyniosła 2,91 mld zł. To wzrost o 3,89 proc. rok do roku.

Jak podaje w komunikacie E.Leclerc Polska, strategia na rok 2018 zakładała większą ekspozycję produktów świeżych, tj. mięsa, owoców, nabiału. Aby złagodzić skutki ograniczenia niedzielnego handlu wprowadzono także cykl „U nas weekend zaczyna się od czwartku”, w którym promowano świeże produkty.

- W 2017 roku niedzielny handel stanowił 7 proc. naszego obrotu. Podjęliśmy silne działania promocyjne oraz rozbudowane akcje marketingowe wzmacniające sprzedaż w pozostałych dniach tygodnia, co pozwoliło do pewnego stopnia zrekompensować tę część obrotów – mówi Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska – Mocno zainwestowaliśmy także w marże, co pozwoliło nam osiągnąć konkurencyjne ceny - dodaje Magré.

Synergie z polskimi sieciami

W ubiegłym roku Grupa E.Leclerc Polska podjęła współpracę z siecią Frac, która w lipcu dołączyła do grupy zakupowej Galec. W listopadzie ur. funkcjonująca wcześniej w ramach tej sieci placówka w Stalowej Woli, została otwarta pod szyldem E.Leclerc. Frac posiada obecnie 16 sklepów w Polsce, razem z E.Leclerc, sieć negocjuje ceny z dostawcami.

Sieć E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają każdą placówką zrzeszoną pod szyldem E.Leclerc. W Polsce ma 47 sklepów w 42 miastach.

 

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż sieci E.Leclerc Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl