Rośnie sprzedaż telewizorów

W III kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 53,5miliona telewizorów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 6 procent więcej w ujęciu rocznym i o 11 procent wporównaniu z II kwartałem - wynika z danych firmy badawczejDisplaySearch.

Najlepiej w okresie lipiec - wrzesień sprzedawały się telewizoryLCD. Znalazły one 26,8 miliona nabywców, czyli o 32 procent więcejniż rok temu w tym samym okresie. Jeszcze wyższy wzrost - o 37procent - odnotowano w przypadku telewizorów plazmowych. Sprzedanoich jednak znacznie mniej w porównaniu z odbiornikami LCD, bo 3,8miliona.

Udział płaskich telewizorów na globalnym rynku sprzedaży wyniósł57,1 procenta. Do odbiorników LCD należało 50 procent rynku, wobec42,7 procenta w przypadku tradycyjnych telewizorów kineskopowychCRT oraz 7,1 procenta w przypadku plazm.

Pod względem dochodów ze sprzedaży liderem w III kwartale byłSamsung, z udziałami w rynku na poziomie 22,5 procenta. Nakolejnych miejscach znalazły się firmy: Sony (13,3 procentarynkowych udziałów), LG Electronics (10,9 procenta), Panasonic (8,6procenta) oraz Sharp (8 procent).

źródło: DisplaySearch

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu