SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rossmann bez Pauliny Krupińskiej promuje ofertę na wiosnę i lato (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa drogerii Rossmann reklamująca ich wiosenno-letnią ofertę. W akcji nie występuje modelka Paulina Krupińska, promująca Rossmann od ponad roku.

Spot z kampanii pokazuje różne etapy przygotowywania i sprzedaży produktów dostępnych w sklepach Rossmann, m.in. zbiór roślin, z których powstają naturalne składniki kosmetyków, opracowywanie ich receptur (tak żeby przy produkcji zużywano mało wody), testowanie przez influencerki internetowe oraz samą sprzedaż - zarówno w punktach stacjonarnych, jak i wysyłkę zakupów internetowych.

Po wszystkich tych etapach oprowadza widzów modelka, a spot kończy się sloganem „Daj się zaskoczyć”. - Maj miesiącem zmian! U nas ich nie zabranie, a dzięki temu i w Twojej kosmetyczce pojawią się nowi ulubieńcy! A to wszystko w zgodzie z najnowszymi, światowymi trendami. Odwiedź nas i bądź na czasie! - czytamy w opisie reklamy.

 

Rossmann zapowiada, że w jego wiosenno-letniej ofercie pojawi się prawie 3 tys. nowych produktów. - powitamy kosmetyki z naturalnymi składnikami oraz takie, które tworzone są z myślą o naszej planecie m.in.,. produkowane z mniejszym zużyciem wody. Pojawią się również marki niszowe, znane dotychczas z internetu bądź małych fabryczek, a wśród nich kosmetyki nie tylko do makijażu, ale również do pielęgnacji ciała i twarzy - wylicza firma.

W drogeriach Rossmann wprowadzono też inne zmiany: nowe etykiety cenowe, oznaczenia nowości, promocji i produktów dostępnych tylko w tej sieci, a także nowy układ produktów.

Jest to pierwsza duża kampania drogerii Rossmann bez udziału Pauliny Krupińskiej, która ambasadorką reklamową sieci została wiosną ub.r.

Firma wiosną ub.r. zaczęła współpracę z agencją reklamową Fat Baby i domem mediowym Initiative Warszawa. Jej działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Dołącz do dyskusji: Rossmann bez Pauliny Krupińskiej promuje ofertę na wiosnę i lato (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl