Rowerzystki promują CCC

W największych miastach trwa ambientowa kampania promująca sieć sklepów obuwniczych CCC. Akcję przygotowała i realizuje agencja kreatywna Wizard.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rowerzystki promują CCC

Akcja rozpoczęła się w miniony weekend we Wrocławiu i trwać będzie jeszcze w kolejne weekendy w Krakowie i w Warszawie, w bliskiej lokalizacji centrów handlowych, w których mieszczą się sklepy obuwnicze CCC.

W promocji biorą udział hostessy jeżdżące na rowerach, ubrane w stroje kolorystycznie identyfikujące markę sieci, aktywnie zapraszając do zakupów z rabatem. Wyróżniają je pomarańczowe barwy kombinezonów oraz logo firmy umieszczone na rowerach.

Poprzez realizowane działania ambientowe firma chce przyciągnąć klientów do salonów CCC, zainteresować ich letnią wyprzedażą kolekcji, a dzięki temu zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu