„Rozmiar ma znaczenie” w kampanii Triumph

Pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie” trwa internetowa kampania reklamowa bielizny Triumph. Akcję realizuje agencja Sales & More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie w internecie kampania reklamowa Triumph zachęca kobiety do skorzystania z porady eksperta, który pomoże w znalezieniu odpowiedniego modelu i rozmiaru biustonosza. W ramach promocji na stronie rozmiarmaznaczenie.triumph.pl można pobrać SMS-owy kod, który upoważnia do 15-procentowej zniżki na zakupy bielizny w salonach Triumph.

grafika

Kampania obejmuje portale horyzontalne, serwisy społecznościowe i strony skierowane do kobiet. Akcję – zaplanowaną do końca listopada – realizuje interaktywna agencja mediowa Sales & More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana