SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozważny, romantyczny i poklatkowy eurobank (making of)

Jak powstały niektóre z ubiegłorocznych reklam eurobanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

Zapraszamy do obejrzenia materiałów z przygotowywania dwóch reklam eurobanku emitowanych w ubiegłym roku. Pierwszy z tych spotów – o roboczym tytule „Rozważny i romantyczna” – reklamował rachunek oszczędnościowy, opowiadając historię dwojga ludzi: rozważnego mężczyzny, który oszczędza codziennie dzięki prostym wyborom, oraz romantycznej kobiety, która nie zwraca uwagi na swoje bieżące wydatki (więcej). Natomiast druga reklama – wspierająca kredyt gotówkowy – była oparta na technice poklatkowej i charakterystycznej dla eurobanku czerownej kolorystyce.

Produkcją obu reklam zajęła się firma Propeller Film. Natomiast kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Rozważny, romantyczny i poklatkowy eurobank (making of)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl