SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rozwijamy Polskę gazem” w reklamach Hermes Energy Group (wideo)

Oferująca gaz ziemny firma Hermes Energy Group zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Rozwijamy Polskę gazem”. Przygotowały ją firmy Change, Media+, iProspect i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Article

- Największym odbiorcą gazu w Polsce jest przemysł, a w dalszej kolejności małe i średnie przedsiębiorstwa. Kilkadziesiąt tysięcy przedsiębiorstw wolumenowo waży tyle samo co wszyscy klienci indywidulani, których szacuje się na ponad 6,5 mln. Stąd pierwsza odsłona kampanii, wprowadzająca markę na rynek, skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców i ma charakter zdecydowanie wizerunkowy - opisuje Marek Kołtonik, dyrektor ds. marketingu w Hermes Energy Group.

Reklamy podkreślają znaczenie gazu dla rozwoju polskiej gospodarki i korzyści, jakie niesie zmiana sprzedawcy gazu na Hermes Energy Group. W kampanii promowana jest przede wszystkim marka HEG Gaz.

Akcja reklamowa zaczęła się 14 marca. Jest prowadzona w telewizji (15-sekundowy spot i 8-sekundowy billboard sponsorski w TVN24, TVN24BiS, Polsat News, Polsat News 2 oraz TVP Info), internecie (działania w wyszukiwarkach, performance display, marketing afiliacyjny), prasie (magazyny dla małych i średnich przedsiębiorców) oraz na outdoorze.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Change, która wspólnie z firmą Media+ odpowiada też za planowanie czasu i powierzchni reklamowych w telewizji, prasie i na outdoorze. Za przygotowanie i realizację działań w internecie odpowiada agencja iProspect, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rozwijamy Polskę gazem” w reklamach Hermes Energy Group (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Co to za bolesne hasło?
11 9
odpowiedź