SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozwinięcie kampanii 'W Heyah sms za 3 grosze'

Heyah prezentuje nowe komiksowe kreacje. W mediach można już zobaczyć ciąg dalszy kampanii Heyah, informującej o obniżeniu cen smsów w sieci do 3 groszy brutto

Na małym i dużym ekranie emitowane są nowe filmy reklamowe, podkreślające unikalne wartości marki –  atrakcyjna oferta Heyah jest stała, dla wszystkich, bez zbędnych zabiegów. W stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, MTV i VIVA) można obejrzeć trzy spoty zatytułowane: „Lady”, „Smarkacz” i „Bogdan”, w których zobaczymy bohaterów znanych już z filmów i komiksów Heyah. Trzecia faza kampanii utrzymana została w tej samej stylistyce co wcześniejsze kreacje – rysunki Janka Kozy.

Komiksy można również zobaczyć, jak i podczas wcześniejszych odsłon, na nośnikach reklamy zewnętrznej. Nowe historyjki pojawiły się na billboardach w dziesięciu największych miastach: Katowice, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok i Trójmiasto. Podczas ostatniejfazy kampanii widoczne będą również reklamy na wielkich siatkach winylowych w wybranych miastach Polski, takich jak: Gdańsk, Kraków, Warszawa, Toruń, Wrocław, Katowice, Łódź oraz Szczecin.

  

Heyah znana z niestandardowych pomysłów reklamowych tym razem zaproponowała trójwymiarową formę na budynku przy Rondzie Jazdy Polskiej w Warszawie. W najbliższych dniach w stacji TVN Turbo pojawi się także nowy element - pasek z komiksami Heyah emitowany podczas programów cieszących się największą oglądalnością.

Kampania Heyah rozwija się także w Internecie. Na popularnych witrynach skierowanych do młodego odbiorcy - portale studenckie i szkolne, rozrywka, informacja, komunikatory – widoczne będą top layery, bilboardy oraz tła stron nawiązujące do trwającej kampanii Heyah 3 Grosze.

Na stronie http://www.heyah.pl/ dostępne są specjalnie przygotowane ikonki, tapety i wygaszacze z bohaterami czaro-białych komiksów Heyah.

Autorem komiksów Heyah jest Janek Koza, awangardowy rysownik komiksowy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja G7, planowaniem i wykupem mediów zajął się Dom Mediowy OMD, za realizację kampanii internetowej odpowiada FFCreation.

Dołącz do dyskusji: Rozwinięcie kampanii 'W Heyah sms za 3 grosze'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl