Ruch przejmie 23 salony prasowe Media Punkt

Dystrybutor prasy, spółka Ruch podpisał umowę warunkową ze spółkąRamsat Media na przejęcie 23 salonów prasowych prowadzonych podmarką "Media Punkt". Wartości transakcji nie podano.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

"Realizacja umowy uzależniona jest od zgody właścicieli lokali.Spółka, po zakończeniu negocjacji i przejęciu umów najmu ww. lokalipoinformuje o wynikach realizacji umowy" - głosi komunikat.

Umowa dotyczy 23 lokali w następujących lokalizacjach: 1. Tychy,CH Real 2. Nowy Sącz, CH Real 3. Kielce, CH Real 4. DąbrowaGórnicza, CH Real 5. Mysłowice, CH Real 6. Olsztyn, CH Real 7.Słupsk, CH Real 8. Wałbrzych, CH Real 9. Włocławek, CH Real 10.Zgorzelec, CH Real 11. Mława, CH Kaufland 12. Tarnowskie Góry, CHKaufland 13. Zamość, CH Kaufland 14. Jastrzębie-Zdrój, CH Kaufland15. Ruda Śląska, CH Kaufland (salon w przygotowaniu) 16. Ostróda,CH Kaufland (salon w przygotowaniu) 17. Augustów, CH Kaufland(salon w przygotowaniu) 18. Stalowa Wola, CH Tesco 19. Rybnik, CHTesco 20. Gdańsk, CH Tesco (salon w przygotowaniu) 21. Poznań,Galeria Podolany 22. Rzeszów, Galeria Millenium Hall (salon wprzygotowaniu) 23. Pruszków, CH ALMA (salon w przygotowaniu),podano także.

Sieć detaliczna Ruchu liczy ponad 7,6 tys. punktów sprzedaży.Łącznie spółka dostarcza codziennie prasę do 33 tys. punktówsprzedaży detalicznej, w tym m.in.: kiosków i salonów prasowych,sklepów osiedlowych, stacji benzynowych oraz supermarketów naterenie całego kraju.

Ruch miał 0,93 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2008roku wobec 12,31 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody wyniosły1025,60 mln zł wobec 1014,92 mln zł rok wcześniej.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu