SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rupert Murdoch: Myspace to stracona szansa. Posłuchaliśmy złych rad

Rupert Murdoch, szef News Corp. wyznaje, że serwis MySpace miał szansę być pionierem mediów społecznościowych. Ale przegrał z biurokratyczną machiną. „Posłuchaliśmy złych rad”.

Rupert Murdoch

Rupert Murdoch

Australijski potentat na rynku medialnym przyznaje, że w momencie zakupu MySpace w 2005 roku za 580 mln dol. serwis mógł stać się liderem rynku mediów społecznościowych.

- MySpace w rankingach wyprzedzał Facebooka i właśnie miał uruchomić usługi wideo. Nastąpiłoby to na 3 miesiące przed YouTubem. Posłuchaliśmy złych rad - powiedział Murdoch podczas konferencji w Kalifornii zorganizowanej przez „The Wall Street Journal”.

Jak podkreślił właściciel News Corp. z powodów biurokratycznych szansa MySpace na zdobycie pozycji lidera internetu społecznościowego została zaprzepaszczona, a sam serwis został sprzedany w roku 2011 spółce Specific Media za ułamek zainwestowanej wcześniej kwoty, czyli 35 mln dol.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rupert Murdoch: Myspace to stracona szansa. Posłuchaliśmy złych rad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl