SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania 'Mała ilość wody jest torturą' (wideo)

Pod hasłem "Mała ilość wody jest torturą" rozpoczęła się kampania promująca dostęp do wody pitnej. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet, radio i outdoor.

Rozpoczęta właśnie akcja społeczna "Mała ilość wody jest torturą" podkreśla, że dostęp do wody pitnej jest podstawową potrzebą każdego człowieka. Kreacja kampanii - nawiązująca do chińskiej tortury wodnej, w której kropla spada w krótkich odstępach czasu na głowę więźnia - sugestywnie pokazuje, jak duże cierpienie może sprawić brak wody. Przekaz zachęca do wsparcia Kampanii Wodnej prowadzonej przez Polską Akcję Humanitarną przez wysłanie SMS-a pod numer 7261 lub kupienie gadżetu w serwisie internetowym wodapitna.pl.




Akcja rozpoczęła się już w prasie (m.in: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Dziennik, Wprost Light, Elle, Think Thank, Activist, Essence, In Style, Voyage) i na outdoorze (200 citylightów w największych miastach), a w najbliższym czasie obejmie telewizję (m.in. TVN i National Geographic), radio oraz internet.

Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy sierpnia - przygotowała agencja reklamowa FireFly Group, natomiast zakupem mediów zajęły się Zenith Optimedia i AMS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania 'Mała ilość wody jest torturą' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl