SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza Klub Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy

Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design, new media, fotoilustracja, warsztaty TV oraz nowa kategoria active advertising (wcześniej jako ambient). Oprócz wymienionych kategorii regulamin przewiduje przyznanie nagród dla młodych reżyserów oraz nagrodę dziennikarzy i nagrody ufundowane przez sponsorów. Opłaty zgłoszeniowe są różnicowane: w kategoriach design i foto - 200 zł za pracę, w kategorii reklama print i active advertising - 800 zł, nowe media - 600 zł, reklama TV i radio - 900 zł, warsztaty TV - 700 zł. Małe firmy otrzymają specjalne zniżki i opusty. Termin nadsyłania prac upływa 28 marca br. Prace będą oceniać następujące składy jurorskie: kategorię TV i radio: Przemysław Bogdanowicz (G7), Robin Weeks (Gruppa 66/Ogilvy), Dariusz Szablak (DougFaberFamily), Magdalena Goll (PZL), Bartłomiej Ignaciuk (ChukChuk), Mariusz Joński (Cytryna), Jakub Kamiński (Brain), Jarosław Kamiński (Saatchi & Saatchi), Marcin Karłowski (Publicis), Iwona Kluszczyńska (McCann-Erickson), Piotr Kowalczyk (Scholz & Friends), Jacek Maciejewski (Euro RSCG Warsaw), Maciej Marasek (Red 8), Jacek Pawlak (DDB Warszawa), Czesław Plawgo (Ad Fabrika FCB), Marcin Serafin (Leo Burnett Warszawa), Marcin Tworus (NoS/BBDO), Paweł Heine (Lowe GGK), Mariusz Wojtulewicz (Upstairs Young & Rubicam); w kategorii warsztaty TV: Michał Sabliński (reżyser), Łukasz Kośmicki (reżyser), Michał Bulik (reżyser), Joanna Rechnio (reżyser), Krzysztof Ptak (operator), Marek Sanak (operator), Tomasz Madejski (operator), Witold Płóciennik (operator), Jakub Pietrzak (Post Meridian), Jorgos-Giorgos Stylianou (scenograf), Jeremi Brodnicki (scenograf), Jarosław Barzan (montażysta), Magdalena Mikołajczyk (montażysta), Tomasz Gąssowski (kompozytor), Tomasz Bagiński (Platige Image); w kategorii print: Paweł Borowski (Ad Fabryka FCB), Cezary Filew (PZL), Michał Imbierowicz (G7), Piotr Jagielski (J. Walter Thompson/Parintex), Blanka Lipińska (McCann-Erickson), Asiya Malinowska (Brain), Andrzej Ratajczyk (Saatchi & Saatchi), Dariusz Rzontkowski (TBWA/Warszawa), Jane Stoykov (Scholz & Friends), Dariusz Szubiak (DDB Warszawa), Katarzyna Wolska (Publicis), Mateusz Wójcik (NoS/BBDO), Leszek Ziniewicz (Leo Burnett), Tomasz Danielewicz (Aha), Piotr Gruszczyński (Upstairs Young & Rubicam), Jacek Dyga (Gruppa 66/Ogilvy), Leszek Kwiatkowski (DougFaberFamily); w kategorii design: Jens Kajus (Dania, e-type), Martin Majoor (Holandia), Robert Rosół (PZL), Magdalena Miałczyńska-Umeda (Studio Bakalie), Marcin Mroszczak (DDB Warszawa), Wojciech Mierowski (BNA/DDB Group), Tomasz Lachowski (Definition Design), Jerzy Porębski (wzornictwo/ASP), Michał Łojewski (White Cat Studio); w kategorii active advertising: Rory Sutherland (Wielka Brytania, dyrektor kreatywny i wiceprezes OgilvyOne Worldwide London), Dariusz Wojciechowski (G2), Przemysław Wojak (Tequila/Polska), Artur Wojtczuk (Euro RSCG 4D), Marcin Wiśniewski (MRM/Momentum), Piotr Alchimowicz (OgilvyOne), w kategorii fotografia/ilustracja: Helga Shierke (Niemcy, agencja fotografów), Tanja Braune (Niemcy, Springer & Jacoby), Steve Hare (Wielka Brytania, redaktor pisma "Pictured", aktualnie "Shots Directory"), Michał Woliński (redaktor "Fluidu"), Monika Dagiel (McCann-Erickson), Igor Omulecki (fotograf), Iwo Zaniewski (PZL), Wojciech Wieteska (fotograf), Tomasz Bengsz (ilustrator), Dariusz Zatorski (Leo Burnett); w kategorii internet: Mariusz Majewski (e-point), Dominik Zacharski (Argonauts), Grzegorz Mogilewski (Max Weber), Artur Urbański (AMG:net), Rafał Górski (ARCWW), Marcin Gaworski (Zentropy Partners), Bartłomiej Wyszyński (Artegence). Ostateczne składy jury przegłosowali członkowie klubu w styczniu br. Skład jury dziennikarzy będzie ogłoszony w późniejszym terminie. Jurorzy będą obradować w dniach 6-9 kwietnia br. w warszawskiej Królikarni. Imprezą towarzyszacą konkursowi jest polska edycja międzynarodowego konkursu Young Creatives 2005 organizowana przy wsparciu firmy Best, przedstawiciela Cannes Lions w Polsce. Wybrane zostaną trzy najlepsze prace, a firma Best zgłosi je do konkursu Cannes Lions. Kampanię reklamową konkursu KTR przygotowuje zespół agencji Gruppa 66/Ogilvy. Za galę konkursu odpowiada Dariusz Rzontkowski z agencji TBWA/Warszawa. 1 kwietnia br. ruszy nowa strona internetowa KTR, nad którą pracuje Zentropy Partners.

Dołącz do dyskusji: Rusza Klub Twórców Reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl