Rusza kolejna odsłona kampanii promującej KPO. „Przyspieszamy Polskę”

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wystartowało z nową kampanią promującą Krajowy Plan Odbudowy. Jej punktem centralnym jest spot o realnych zmianach w życiu mieszkańców.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej KPO. „Przyspieszamy Polskę”
fot. materiały prasowe

Spot z drona

Akcja ma pokazywać efekty Krajowego Planu Odbudowy, jak nowe miejsca w żłobkach i klubach dziecięcych, kolej, inwestycje w edukację czy  i badania naukowe czy mieszkania dla lokalnych społeczności.

Kampania „Przyspieszamy Polskę” potrwa od 16 do 30 czerwca w telewizji i przestrzeni publicznej, a w internecie – do 7 lipca.  

Główne narzędzie kampanii to spot, który prowadzi widza przez Polskę z perspektywy pędzącego drona FPV. Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV Republika, a także w serwisach internetowych: YouTube, Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok. Reklamy pojawią się również na ekranach LCD w pociągach Pendolino, IC DART, IC FLIRT, a także w metrze i tramwajach – w ramach kampanii OOH.

W telewizji wykorzystywana jest wydłużona wersja spotu – 45 sekund. W internecie wykorzystywany jest spot 30-sekundowy, a także jego krótsze wersje – 15” i 6” – przygotowane specjalnie do kampanii wideo w mediach społecznościowych i Google Display Network.

Akcję prowadzi Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Za produkcję spotu odpowiadają Aplan Media w konsorcjum z Euvic Media. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Euvic Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro