SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza nowa ramówka TV Biznes

Od wtorku TV Biznes zmienia ramówkę. Nowością są trzy pasma programowe: „Inwestor”, „Przedsiębiorca” oraz „Konsument”, w czasie których pojawią się także nowe programy.

Jak informuje Ewelina Dziubińska, PR Manager TV Biznes, w kanale niezmienione pozostaną cogodzinne wejścia z Giełdy Papierów Wartościowych, podczas których na żywo relacjonowany będzie przebieg sesji. Codziennie o 17.40 podsumowywać je będą publicyści TV Biznes i zaproszeni analitycy.

Jedną z nowości w ramówce jest pasmo „Inwestor”, którego emisję zaplanowano przed południem od godziny 8.00 oraz po południu w godzinach 17.00 – 18.30. Znajdą się w nim m.in. informacje ważne z punktu widzenia notowań giełdowych oraz dyskusje dot. stanu i perspektyw rynku walutowego oraz rynków surowcowych. Po południu blok dedykowany inwestorom zawierał będzie także m.in. informacje związane z zagranicznymi rynkami kapitałowymi i surowcowymi.

Pasmo „Inwestor” kończyć się będzie o 18.30, przed rozpoczęciem premierowego wydania „Biznes Informacji” - programu realizowanego dla Polsatu News przez zespół TV Biznes i emitowanego równocześnie na obu antenach. Poranne i przedpołudniowe pasmo „Inwestor” poprowadzą Marek Wójcicki, Andrzej Nierychło i Jerzy Piasny, natomiast po południu przed kamerą zasiądą Agnieszka Pawlak i Rafał Lasota.

Codziennie o godz. 19.00 zaczynać się będzie z kolei drugie premierowe pasmo „Konsument”. Poprowadzą je Beata Olszewska i Mariusz Gzyl. Znajdą się w nim m.in. informacje dotyczące oszczędności, wydatków oraz planowania. Z kolei W godzinach 20.15 – 21.15 premierę będzie mieć pasmo „Przedsiębiorca”. W ramach tego pasma emitowane będą m.in. pozycje: „Konfrontacje”, „Raport - Euro 2012” oraz „Agrotydzień”.

Dołącz do dyskusji: Rusza nowa ramówka TV Biznes

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nuda
Telewizja sponsorowana przez producentów środków na mszyce, banki spółdzielcze itp,, Takie wrażenie mozna odnieść włączając ta "podworkową telewizje", nic dziwnego, że widownia około 1000 widzów (tysiąca-słownie!),,
odpowiedź
User
Pan P...
świetny pomysł!!!

i mimo małych pieniędzy i dużo gorszej technologii niz Polsat News wygrają walkę!!! oglądalnośc pójdzie do góry , zwłaszcza, iż koszt utrzymania roczny TV BIznes jest równy miesiąca Polsat News.. a Pan Solorz nie lubi wydawać pieniędzy... uważajcie tam na siebie na Ostrej czas odstrzału oficjalnie rozpoczęty
odpowiedź
User
mel
To jest ciekawy i zrozumiały program, można się wiele dowiedzieć i zastosować to w praktyce. Pooglądaj trochę programów „NUDO” a nie tylko bloki reklamowe. Reklama to tylko część programu polecam większą uwagę.
odpowiedź