Rusza przetarg na kampanię Ogólnopolskiego Towarzystwa OchronyPtaków

Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków rozpoczęło przetarg naswoją kampanię reklamową. Akcja ma być prowadzona w dwóch etapach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków brief swojej kampaniireklamowej rozesłało do 30 agencji. Akcja ma składać się z dwóchodsłon: pierwsza o charakterze wizerunkowym będzie prezentować tenzwiązek, natomiast druga - zachęcać do członkostwa w nim.Kampania jest planowana w radio, prasie, internecie, na outdoorzeoraz w ramach działań ambientowych, współpracypartnersko-patronackiej, public relations i eventów.Pierwszy etap akcji ma się rozpocząć na przełomie jesieni i zimybieżącego roku, a drugi - w czerwcu przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu