SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza przetarg na obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Spółka Polskie Koleje Państwowe rozpoczęła poszukiwania domu mediowego, który zajmie się planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii wizerunkowo-produktowych marek PKP i PKP Intercity. Wybrana agencja będzie pracować dla przewoźnika przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Article

Polskie Koleje Państwowe obecnie zapraszają zainteresowane agencje do składania ofert - mają na to czas do 17 lipca. Spośród zgłoszeń spółka wybierze maksymalnie pięć firm, z którymi będzie dalej negocjować.

Wybrany dom mediowy zajmie się m.in. przygotowaniem strategii mediowej dla PKP Intercity i PKP, opracowaniem mediaplanów, doradzaniem przy podziale budżetów mediowych oraz negocjowaniem warunków handlowych z właścicielami mediów.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PKP zajmuje się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r. W ostatnich miesiącach pracował m.in. przy akcji promującej PKP Intercity pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza przetarg na obsługę mediową PKP i PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl