SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)

W telewizji i kinach startuje wizerunkowa kampania reklamowa sieci McDonald's. Akcja promuje najważniejsze zalety tych restauracji.

Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)

Kreacja rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej sieci McDonald's opiera się na żartobliwych scenkach rozgrywających się w restauracjach tej sieci. W 15 i 30-sekundowych spotach prezentowane są w ten sposób smak, wygoda i atmosfera tych lokali, w których zasady nabierają mniejszego znaczenia i chociaż na chwilę można poczuć się dzieckiem. Przekaz ma charakter emocjonalny, żeby budować bliskie relacje z odbiorcami.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TV4, 4funTV, Discovery, Ale kino, AXN, BBC, Canal+, Comedy Central, Fox Life, Hallmark, Kino Polska, National Geographic, VH1, TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo) oraz w 51 kinach w 28 miastach.

Kreację kampanii - zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl