SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania "Marketing w Praktyce"

"Wiedza - energia działania" to hasło przewodnie kampanii, która obejmuje największe portale internetowe, radio, outdoor, prasę specjalistyczną i biznesową.

Jej podstawowym celem jest poinformowanie o głębokich zmianach, jakie zaszły w miesięczniku i wypromowanie jego unowocześnionej formuły.

Zmiana formuły "Marketingu w Praktyce" jest jednym z działań podjętych przez Wydawnictwo z okazji 10-lecia działalności. Rozwinięte zostały treści związane z praktycznym zastosowaniem wiedzy marketingowej. Obok znanych czytelnikom warsztatów marketingowych, wprowadzone zostały nowe działy: case study i narzędzia.

Wkrótce do miesięcznika dołączone zostaną płyty CD z interaktywnymi narzędziami, pojawi się więcej tematów związanych z marketingiem branżowym oraz przykładów działań marketingowych charakterystycznych dla rynku B2B i dóbr przemysłowych.

Temat kampanii nawiązuje do misji miesięcznika: "Marketing w Praktyce" przekształca wiedzę w energię działania. Jest to obietnica, jaką chcemy złożyć naszym Czytelnikom na kolejne 10 lat działalności - mówi Zdzisław Kraśnicki - prezes Wydawnictwa.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Marketing w Praktyce"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl