SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji Young Creatives Cannes

Rozpoczęły się zapisy do kolejnej edycji konkursu Young Creatives Cannes, konkursu skierowanego do młodych pracowników branży reklamowej. Mogą startować w siedmiu kategoriach: Print, Film, Cyber, Media, PR, Design i Clients.

Article

Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 30 stycznia. Podobnie jak rok temu, uczestnicy mają do wyboru siedem kategorii: Print, Film, Cyber, Design, PR, Media i Clients.

Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział zespołu w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas odbywającego się w czerwcu Festiwalu Cannes Lions 2017.

W konkursie mogą startować osoby urodzone po 24 czerwca 1986 roku, czyli mające nieukończone 31 lat. Wszystkie zakwalifikowane zespoły mają za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy na samodzielne wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowi kategoria Film, w której czas wykonania zadania wynosi 48 godzin.

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii Print będą mieli za zadanie wykonanie layout'u reklamy drukowanej. W kategorii Film zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego. W przypadku kategorii Media i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PR-owych. Osoby biorące udział w kategorii Design stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii Cyber będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w social media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii Clients opracują brief kreatywny.

Zgodnie z regulaminem Young Lions zmianie uległy regulacje dotyczące kategorii Young Creative PR. Od tego roku w konkursie startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub działów PR w agencjach reklamowych.

Przewodniczącym YC Design będzie Dominik Cymer z Cyber Kids on Real. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Barbara Pleban z Multi Communications. Prace młodych marketerów - YC Clients - oceni jury pod przewodnictwem Agnieszki Klimczak i Małgorzaty Drozdrowskiej z FCB Warsaw. Przewodniczącym jury YC Print oraz YC Film będzie Rafał Ryś, deputy creative director z Grey Group. Arek Szulczyński poprowadzi obrady kategorii YC Cyber.

Eliminacje będą odbywały się w okresie 13 lutego - 13 marca.

Organizatorami Young Creative Cannes są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy i Cannes Lions.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji Young Creatives Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl