Ruszyły zgłoszenia do 23. edycji konkursu Złote Spinacze

Już po raz 23. najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 8 lipca i potrwają do 11 września 2025 r. Wirtualnemedia.pl są patronem medialnym konkursu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ruszyły zgłoszenia do 23. edycji konkursu Złote Spinacze
fot. materiały prasowe

Każdy, kto profesjonalnie zajmuje się komunikacją oraz public relations może wziąć udział w konkursie, a projekty oceni ponad 140-osobowe jury.

W tym roku Złote Spinacze zostaną przyznane w 35 kategoriach: głównych, sektorowych oraz specjalnych. 20 głównych kategorii to m.in. PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa czy walka z dezinformacją. W ramach 12 kategorii sektorowych zaś projekty mogą być zgłaszane z takich dziedzin jak np.: finanse, medycyna i zdrowie czy przemysł i infrastruktura. 3 kategorie specjalne to: kreatywność, efektywności oraz research&insight.

– Złote Spinacze są wizytówką public relations w Polsce. Co roku widzimy, jak wysoki jest poziom zgłaszanych projektów i jak ewoluuje nasza branża. Zapraszamy do udziału wszystkich – niezależnie od tego, czy są to agencje PR, działy komunikacji w dużych czy mniejszych firmach, instytucje publiczne, organizacje pozarządowe, czy niezależni eksperci. Wiemy, że przełomowe idee i skuteczne strategie powstają w różnorodnych środowiskach, a Złote Spinacze są idealnym miejscem do tego, by je pokazać i zawalczyć o miano najlepszych – wskazuje Katarzyna Życińska, prezeska zarządu Związku Firm PR.

Jak zgłosić projekt do Złotych Spinaczy?

Do konkursu można kierować projekty realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 11 września 2025 roku. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego na stronie konkursu. Każdy projekt należy zgłosić do co najmniej 1 kategorii głównej. 

Ten sam projekt może być dodatkowo zgłoszony do drugiej kategorii głównej, jednej kategorii sektorowej (decyduje branża, z której pochodzi podmiot zgłaszający, współzgłaszający albo klient, na rzecz którego realizowano projekt), trzech kategorii specjalnych.

Terminy zgłoszeń

Nabór projektów prowadzony jest w trzech turach począwszy od 8 lipca br. do 11 września br.:

• pierwszy termin zgłoszeń trwa do 4 sierpnia br.

• drugi termin: od 5 sierpnia do 4 września br.

• ostateczna szansa: od 5 września do 11 września br.

Prace będą podlegały dwuetapowej ocenie przez ponad 140-osobowe jury konkursu. Nominowani zostaną ogłoszeni w połowie października. Ogłoszenie zwycięzców na uroczystej gali 8 grudnia w Warszawie.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy po raz kolejny została firma prawnicza – SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk. Jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu na wszystkich jego etapach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów