Rynek serwisów AVoD wart 53 mld dol. do 2025 roku

Globalny rynek serwisów VOD finansowanych z reklam (tzw. AVoD) będzie do 2025 roku warty 53 miliardy dolarów - prognozuje Digital TV Research. To dwa razy tyle, na ile w przybliżeniu wyceniany jest obecnie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W raporcie Global AVoD Forecast przedstawiono prognozę rozwoju platform AVoD na 138 rynkach na świecie. Autorzy opracowania przewidują, że tego typu serwisy mimo pandemii koronawirusa dalej będą dynamicznie się rozwijały, głównie ze względu na rosnącą konsumpcję treści wideo w internecie.

Na największym spośród analizowanych rynków, czyli amerykańskim, wydatki na reklamę w serwisach streamingowych w ciągu kolejnych trzech lat wzrosną trzykrotnie, do 24 miliardów dolarów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/popularnosc-serwisow-streamingowych-wystrzelila-w-usa-w-czasie-pandemii-koronawirusa_1 ##

W Chinach, mimo ubiegłorocznego spadku na reklamy w AVoD o 8,9 proc., wzrosty prognozowane są do 2021r. W tym roku wydatki na reklamy w platformach AVoD mogą spaść o 11,4 proc.

- Globalny wzrost na reklamy w internecie będzie w tym roku niższy z uwagi na koronawirusa. Prognozujemy, że odbicie w segmencie AVoD czeka nas w 2021 roku - komentuje Simon Murray, główny analityk w Digital TV Research.

Autorzy raportu odnotowują wzrost aktywności największych graczy medialnych na rynku platform streamingowych - w Azji uruchomiono platformę Pops Worldwide, NBCUniversal przejęło serwis z filmami Vudu. Fox kupił serwis AVoD Tubi, a ViacomCBS przejęło Pluto TV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały