SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż „Tele Tygodnia”, „Super TV” ostro w dół

W marcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Tydzień”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV”, z kolei najwięcej stracił „Super TV”.

Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż „Tele Tygodnia”, „Super TV” ostro w dół

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w marcu 2013 roku uplasowała się na poziomie 1 033 012 egz., co oznacza wzrost względem marca 2012 roku o 2,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,96 proc. i wyniosła 413 165 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała o 1,57 proc. do 188 813 egz.

Na piątej pozycji uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,02 proc. do poziomu 160 449 egz.

Wzrostami średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły też tygodniki innych wydawnictw: „Program TV” wydawany przez Press-Media (wzrost o 8,18 proc. do poziomu 124 275 egz.) oraz „Teleprogramy” (Teleprogramy; wzrost o 0,81 proc. do 37 489 egz.).

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1033012

1010710

To & Owo

413165

421422

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

188813

191827

Tele Max

184775

195059

Super TV

160449

176352

Program TV

124275

114881

Teleprogramy

37489

37186


W marcu 2013 roku w porównaniu do lutego 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 5,31 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” - było to 2,08 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

marzec

luty

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1033012

980895

To & Owo

413165

404477

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

188813

186432

Tele Max

184775

183745

Super TV

160449

162312

Program TV

124275

121634

Teleprogramy

37489

38285


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż „Tele Tygodnia”, „Super TV” ostro w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
NAJLEPSZE....TO&OWO....NAJLEPSZE !!!!!!
odpowiedź
User
Klotz
Super TV podąża drogą Imperium TV. Krzywa sprzedaży prowadzi do zgonu...
odpowiedź