„Rytmy Dwójki” z Markiem Sierockim nowym show TVP2

Telewizyjna Dwójka w połowie września rozpocznie emisję nowego show rozrywkowego „Rytmy Dwójki”. W programie wybrana zostanie najpiękniejsza polska piosenka od czasów międzywojennych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W każdym odcinku nowego programu osiem gwiazd wykonywać będzie znane utwory w duetach z uczestnikami programów TVP takich jak "The Voice of Poland", "Szansa na sukces" czy "Tak to leciało". Wykonawcom towarzyszyć będzie orkiestra pod batutą Grzegorza Urbana, zaś Marek Sierocki zaprezentuje historię każdego przeboju.

Zgromadzona w studiu publiczność wybiera najlepszy utwór odcinka. W finale zaprezentują się zwycięzcy poszczególnych odcinków, a widzowie wybierają największy przebój.

Program „Rymy Dwójki” będzie nadawany w piątki o 22.10, po kolejnych odcinkach “Biesiady polskiej”, która jesienią przeniesiona zostanie z soboty na piątki. TVP2 chce rozwijać to pasmo, bo w pierwsze dwa piątki września nadaje w nim koncerty „Gwiazdy The Voice”.

Kilka nowości w jesiennych ramówkach TVP1 i TVP2

„Rytmy Dwójki” to kolejna jesienna nowość głównych anten TVP obok seriali „Lokatorka”, „Dewajtis” i „Kamerdyner”, cyklu o siostrach zakonnych „Welon, fura i brawura” oraz religijnego magazynu „Zrujnowani odbudowani”.

Wśród kontynuacji znajdą się m.in.: „Rolnik szuka żony, „Korona królów. Jagiellonowie”, „The Voice of Poland” czy „Tak to leciało".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej