SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Rzeczpospolita” z wakacyjnym dodatkiem „Rzecz na lato”

Od czerwca do końca sierpnia br. w każdą środę do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) dołączany jest wakacyjny dodatek „Rzecz na lato”.

Article

Czytelnicy „Rzeczy na lato” będą mogli przeczytać m.in. o podróżach, zdrowym odżywianiu, wydarzeniach kulturalnych w różnych częściach kraju oraz gadżetach.

-  Wakacje zaczynają się od mocnego akcentu sportowego, czyli mundialu, który przyciąga uwagę milionów kibiców. Ale nasz nowy dodatek odpowiada na wakacyjne potrzeby nie tylko kibiców. Podejmujemy w nim przede wszystkim tematy, które są interesujące w czasie urlopu: zdrowie, turystyka, kultura, czy nowe technologie. Chcielibyśmy zaproponować czytelnikom lekka i przyjemną lekturę i po prostu umilić im czas - tłumaczy Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.

W pierwszym numerze znalazły się materiały o turystyce sportowej w kontekście mistrzostw świata w piłce nożnej, mapa największych stref kibica w Polsce, felieton dziennikarza sportowego Stefana Szczepłka na temat futbolówki oraz przewodnik po odbywających się podczas wakacji festiwalach muzycznych i koncertach w Polsce. Ponadto czytelnicy mogą dowiedzieć się, do jakich miejsc na urlopie lubi wracać kompozytor Krzesimir Dębski i dlaczego mężczyźni coraz częściej korzystają z medycyny estetycznej.

Dodatek liczy 8 stron i będzie wydawany w każdą środę do końca sierpnia br. Cena „Rzeczpospolitej” w środy pozostaje bez zmian  i wynosi 4,70 zł.

W kwietniu br. sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wyniosła 45 tys egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” z wakacyjnym dodatkiem „Rzecz na lato”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
al
Odkad Hajdarowicz zawladnal Rzeczpospolita, nie kupilem ani jednego egz. tej gazety.
3 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing