SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rzeczpospolita” wprowadza nowy cennik reklamowy

23 września br. spółka Gremi Media wprowadza nowy cennik reklamowy dla „Rzeczpospolitej”. Reklamy w głównym grzbiecie dziennika zdrożeją, z kolei na stronach redakcyjnych będzie obniżka cen.

<!-- 0.5092s -->

Gremi Media podjęło decyzję o podwyżce średnio o 8 procent cen reklam w przypadku niektórych stron w głównym grzbiecie „Rzeczpospolitej” oraz w sekcjach „Ekonomia & Rynek” oraz „Prawo Co Dnia”. Wydawnictwo tłumaczy podwyżkę faktem, iż dotyczy ona wybranych sekcji gazety, których format i sprofilowanie tematyczne gwarantują wyjątkowy profil czytelnika.

Z kolei ceny reklam na stronach redakcyjnych zostały obniżone o 15 procent. O 5 do 20 procent zmalały ceny reklam całostronicowych. Wprowadzone zostały nowe produkty, m.in. cotygodniowe dodatki tematyczne skierowane do specjalistów, przedsiębiorców, urzędników i menedżerów: „Dobra Firma” i specjalne sekcje w grzbiecie "Ekonomia & Rynek". W cenniku znalazły się także pakiety złożone z reklam w wydaniu drukowanym i internetowym.

- Obecne zmiany zgodne są realizacją strategii sprzedażowej przyjętej kilka miesięcy temu. Wprowadzone do cennika letniego połączenie oferty reklamowej w druku i w internecie zostało bardzo dobrze przyjęte przez naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tego rozwiązania na stałe - podkreśla Witold Trzciński, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Gremi Media.

Ostatnia duża zmiana cen reklam i ogłoszeń w „Rzeczpospolitej” miała miejsce w 2007 roku.

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wyniosła 64 505 egz. W porównaniu z tym samym miesiącem ub. r. jest to spadek o 10 405 egz. (dane ZKDP - więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” wprowadza nowy cennik reklamowy

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prezes
Właśnie podjąłem decyzję o rezygnacji z kupowania "Rz". W mojej firmie rezygnujemy z prenumeraty. Robię bana na wszystko z Gremi. Tego już za wiele. Gazeta jest nędzna i coraz gorsza z dnia na dzień. Szkoda na nią pieniędzy.
16 9
odpowiedź
User
poinformowany
Zamiast pisać o cennikach reklam, może napiszecie wreszcie o tym co dzieje się od paru dni w tej firmie (likwidacja Gremi Media, tworzenie nowych spółek, składanie pracownikom propozycji nie do odrzucenia)?
14 8
odpowiedź
User
X
I kto kupił przekrój hehehe
12 8
odpowiedź
User
fire
juz niedługo napiszemy RIP dla rzepy. Przekrój pewnie pójdzie do innej spółki Hajdarowicza, żeby mu tytułu nie zajęli komornicy od Czarneckiego.
12 8
odpowiedź
User
Pytia
oglaszac sie u Hajdarowicza? Po co?
13 8
odpowiedź